loading...
MadonnaKshlerin
کویئک بازدید : 21 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
پس از همه ، درآمد طبقه متوسط را ضبط نکنید

اداره آمار این هفته اعلام کرد که متوسط درآمد واقعی خانوارها به رکورد در سال ۲۰۱۱ افزایش‌یافته است. ~~~ اما برخی ناظران بازار کار آماده شادی نیستند. مدیر تحقیقات مرکز آموزش و پرورش دانشگاه جرج تاون گفت: " این عددی است که باید مورد تحسین قرار گیرد, اما این یک مورد بالا رفتن سطح دریا نیست. " در این میان, ضریب جینی که عموماً برای اندازه‌گیری نابرابری درآمد استفاده می‌شود, از آن زمان به طور پیوسته افزایش‌یافته است. دیوید کوپر, تحلیل گر اقتصادی ارشد در این سیاست اقتصادی, اظهار داشت: " تقریباً هر سهم از توزیع درآمد خانوارها, به جز خانوارها در سطح بالا, اساساً بهتر از درآمد خانوار نیست. " افراد بیشتری به سر کار بازگشته اند. افرادی که در حاشیه اقتصاد رشد می‌کنند و بازار کار تنگ‌تر می‌شود, او دروغ می‌گوید: " برای مثال, ممکن است در حال حاضر شغل دومی داشته باشد. "

مشکلات و دورنمای درآمد در حاشیه قرار داشت. به نظر اقتصاددانان ناتوانی در طبقه متوسط برای دیدن دستاوردهای واقعی در طول زمانی که پنجک بالایی و ۹۹ درصد از همه خانوارها درآمد خود را به عنوان یک سوال در مورد این که چه نوع مشاغل توسط طبقه متوسط آمریکایی نگه‌داشته می‌شوند, و آنچه که برای گرفتن آن شغل لازم است, مشاهده کرده‌اند. او با اشاره به اینکه حتی مشاغل یقه آبی سنتی مانند مکانیک خودرو اکنون نیاز به درجه‌ای از مهارت فنی دارند, گفت: " تغییرات تکنولوژیکی در سطح مهارت … نیازمند آموزش پس از دبیرستان است. " او گفت: " این تنها یک کامپیوتر نیست - بلکه پیچیدگی رو به رشد محل کار است. " کوپر گفت: " برای افزایش درآمد مردم, این راه‌حل‌ها باید از طریق روش‌هایی برای تلاش و افزایش حقوق مردم صورت گیرد ". اگر چه قدرت خرید این افزایش‌ها ازطریق یک محیط تورم پایین پایدار بزرگ می‌شود, اقتصاددانان می‌گویند که رشد بهره‌وری پایین همراه با آن, افزایش درآمد را سخت‌تر می‌کند. مک براید می‌گوید: " ما یک اقتصاد رشد آهسته داریم و رشد بهره‌وری پایین است. " اگر درآمد تنها در حدود ۱۰ درصد در سال در حال افزایش باشد, مگر اینکه رشد بهره‌وری بیشتری را به دست آورید. یک پوشش نقره‌ای این است که تورم پایین برای مصرف کنندگان آمریکایی خوب است,

به عنوان یک اقتصاد جهانی که قیمت‌ها را از همه چیز از گوشی‌های هوشمند گرفته تا کفش‌ها پایین نگه می‌دارد. مک براید گفت: "اما جهانی شدن دو راه را با تهدید کارگران آمریکایی، به ویژه آن‌هایی که در انتهای پایین طیف مهارت هستند، کاهش داد و گفت:" در یک اقتصاد جهانی، ما فقط در مرزه‌ای خودمان رقابت نمی‌کنیم.


منبع
کویئک بازدید : 20 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
تصادف هوایی مصر: Ticking ساعت بر روی پیدا کردن جعبه سیاه هواپیمای Downed

دو روز پس از سقوط هواپیما در دریای مدیترانه, تیم جستجو به دنبال یافتن سرنخ‌ها در سقوط مرگبار پرواز هوایی مصر است. زمانی که وزیر هوانوردی غیرنظامی مصر دیروز دوشنبه به اخبار nbc گفت: " ما هنوز خیلی دور هستیم ". الشریف در مصاحبه‌ای با اخبار nbc گفت: " ما از بستن بدنه هواپیما دور هستیم. " آنچه که ما یافتیم فقط تکه‌های کوچک است, کاره‌ای زیادی در این زمینه انجام می‌شود. " اگر هواپیما توسط یک بمب قطع شده‌بود, کارشناسان انتظار نداشتند که هواپیما هفت دقیقه دیگر پرواز کند و یک بمب باعث سقوط هواپیمای اجیپت ایر شود? اگر آتش‌سوزی باشد, کارشناسان انتظار دارند هواپیما حتی بیشتر پرواز کند و نزول تدریجی تری داشته باشد. مک جانسون, دبیر امنیت کشور, گفت: " در این مرحله, ما هنوز نمی‌دانیم که چیزی شنیع است, اما ما هنوز نمی‌دانیم. " چرا هیچ گروه تروریستی ادعا نکرده است که تمرکز بر روی مسیر رو به جلو است که مستقیماً زیر کابین خلبان هواپیما قرار می‌گیرد.

جان کاکس, یکی از آژانس‌های هواپیمایی اخبار nbc گفت: " ما الان نمی‌دانیم که آیا یک مشکل ساختاری وجود دارد, چه یک مشکل ساختاری وجود دارد, چه یک مشکل مکانیکی وجود داشته باشد, چه یک مشکل مکانیکی وجود دارد یا نه. " این لاشه هواپیما احتمالاً عمیق‌ترین بخش دریای مدیترانه است که با کف گلی و گلی که هزاران سال است غرق شده‌است غرق شده‌است. خلبان خلبان پی آر پی که در جستجو کمک می‌کند از طریق تلفن دوشنبه به اخبار nbc گفت: " آب یک مکان بزرگ است و پیدا کردن چیزهای کوچک در آب بسیار مشکل است. " ما تعدادی اشیا کوچک را دیدیم که در آب شناور بودند. " جعبه‌های سیاه روی جعبه‌های سیاه باید قبل از قطع برق چند روز دیگر عمر باتری داشته باشند. با این حال, حتی اگر تیم‌های جستجو جعبه‌ها را پیدا کنند, کف دریا برای انسان‌ها بسیار عمیق است و نیاز به ارسال یک وسیله از راه دور برای عکاسی از میدان آوار و تلاش برای پیدا کردن و سپس بازیابی لاشه هواپیما به سطح زمین دارد. بزرگ‌ترین چالشی که آن‌ها در حال حاضر با آن مواجه هستند گوش دادن به آن جعبه‌های سیاه است. و برای انجام این کار, آن‌ها به مکان دقیق‌تری نیاز دارند. اندرو کریگ یک مدیر ارشد پروژه با اکتشاف دریایی اودیسه گفت: " و ساعت در حال گذر است. " دریای مدیترانه که پرواز خطوط هوایی اجیپت ایر در مسیر از پاریس به قاهره در ماه مه گم شد.


منبع
کویئک بازدید : 18 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
به  نظر  نمیرسه  که  من  the  باشم

واشنگتن پیش از پاسخ دادن به سناتور ورمونت، دو هفته پس از اینکه وزیر امور خارجه آمریکا، هیلاری کلینتون، اعلام کرد که آینده او در این مسابقه نخواهد بود، گفت: " خوب، به نظر نمی‌رسد که او در حال سخنرانی در کنفرانس ملی دموکرات در فیلادلفیا باشد." با این حال سوالی که همچنان ادامه دارد این است که اگر نامزد شورشی کلینتون را در هفته‌های پیش از اس سی بی سی تایید کند، مقامات هم با شرکت‌های ساندرز و کلینتون گفتگو می‌کنند - مانند هزینه‌های دانشگاه، توسعه درمان و حداقل دست‌مزد - - به خط‌مشی حزبی. ساندرز در سی ان ان گفت: "در جایی که ما در حال مذاکره با هیلاری کلینتون هستیم، ما در حال مذاکره هستیم و مذاکره به دو روش ادامه دارد".

او انتظار دارد که کنوانسیون دموکراتیک برای تأیید رسمی صحبت کند. دستیاران تأیید کردند که هر دو اردوگاه در مورد بحث صحبت کرده اند. گرچه فصل ابتدایی دموکرات ها در 14 ژوئن به پایان رسید ، سندرز هنوز هم از جزئیات سرویس مخفی بهره می برد. اردوگاه سندرز می گوید كه این حمایت می تواند در ماه ژوئیه به كنوانسیون دموكرات گسترش یابد. (در نهایت ، این تصمیم بر عهده وزیر امنیت میهن ، جه جانسون است ، اما می توان با تعیین ساندر برای خروج از مسابقه یا تأیید کلینتون تسریع کرد.) روز چهارشنبه ، سندرز نیز کلینتون را ستایش کرد ، و او را با نامزد احتمالی GOP مخالفت کرد. دونالد ترامپ. ریاست جمهوری امیدوار است که تأکید کند که "فرمان سیاست های عمومی"کلینتون در"دنیای متفاوت" از طرفداران ترامپ قرار دارد.


منبع
کویئک بازدید : 15 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
این هکر سابق می‌خواهد تا سال ۲۰۲۰ یک ابزار cybersecurity رایگان به نامزدهای سال ۲۰۲۰ بدهد. اف ای سی ممکن است جلوی او را بگیرد

کمیسیون انتخابات فدرال به درخواست رسمی ای اف سی برای ارائه یک پیشنهاد رسمی اف ای اف اجازه می‌دهد که به درخواست قانونی ای اف ای برای دسترسی غیرقانونی به حساب‌های پست الکترونیکی اقدام کند، یک شرکت که اجازه دسترسی غیرمجاز به حساب‌های پست الکترونیکی را می‌دهد، یک شرکت که اجازه دسترسی غیرمجاز به حساب‌های پست الکترونیکی را می‌دهد - دقیقا همان استدلال counsel است که به شرکت مایکروسافت اجازه می‌دهد تا به دلایل تجاری از شهرت و اعتبار خود دست بردارد، که مهم‌ترین آن‌ها برای حفظ اعتبار تجاری اش است که در ۲۰۱۶ اجرا خواهد شد.

این کمیسیون در ماه اکتبر در پیش‌نویس نظر خود حکم داد: "اگر حساب‌های مشتریان حساس در انتخابات هک شدند، اف ای سی پی برد که منطقه ۱ با همان آزمون که مایکروسافت انجام داد، انجام نداد، عمدتا به این دلیل که شرکت نشان نداد که این شرکت چیزی با ارزش، یا" بررسی کافی در ازای خدمات آن، " در زبان FEC دریافت می‌کند. پیش‌نویس نظر پیش‌نویس می‌گوید: "به دلیل اینکه حوزه ۱ پیشنهاد ملاحظات تجاری کافی را به دلایل متفاوت ارائه نمی‌دهد، اما پیش‌نویس قانون اف ای می‌گوید:" منطقه ۱ نمی‌تواند هیچ سودی در حفظ یک رابطه بالقوه امنیتی داشته باشد و یا در غیر این صورت هر گونه جبران مالی دیگری را دریافت کند ".

سال سال برای نمایش بزرگ. " اف ای اف " قرار است رسماً در طی یک نشست عمومی در روز پنج شنبه تصمیم بگیرد.


منبع
کویئک بازدید : 19 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
سانفرانسیسکو به مهاجران غیر قانونی اجازه رای دادن در انتخابات مدرسه را می‌دهد

سان فرانسیسکو این هفته به دنبال تعداد معدودی از شهرداری های دیگر که انتخابات محلی را برای افراد غیرمجاز باز کرده اند ، اجازه می دهد تا مهاجران بدون مدارک ثبت نام کنند تا در مسابقات هیئت مدیره مدارس رأی دهند. و انتخابات ایالتی ، هم در سان فرانسیسکو و هم در سراسر کشور. اما جاهایی وجود دارد که برای افراد غیرمجاز در مسابقات محلی نقش مهمی را نشان داده است. ماده جدید در سانفرانسیسکو ، که رای دهندگان در همه پرسی 2016 تصویب کردند ، پس از سال 2022 منقضی می شود مگر اینکه شهر تصمیم به تمدید آن بگیرد. افراد غیرمجاز ، از جمله افراد فاقد وضعیت قانونی ، فقط می توانند در مسابقات هیئت مدیره مدرسه رأی دهند و تنها در صورت والدین ، سرپرستان قانونی یا مراقبان فرزندان زیر 19 سال نیز کالیفرنیا می شوند. آدام پوتنم ، نامزد GOP برای فرمانداری ، این هفته هم در سان فرانسیسکو و هم تاکوما پارک در توئیت خود به دلیل "اجازه دادن به غیرقانونی ها رأی داد"انتقاد کرد: "حق رأی نباید توسط کسی که در کشور ما به دنیا نیامده مجاز یا عملی شود. کسی که اقدامات لازم و قانونی لازم را برای شهروندی ملت ما انجام نداده است."او سال گذشته در مقاله ای نوشت. "این حق برای اعطای آن به کسانی که آن را به دست نیاوردند بسیار گرانبها است." در سانفرانسیسکو ، رأی دهندگان تازه واجد شرایط که شهروند نیستند از یک فرم جداگانه برای ثبت نام استفاده می کنند که شامل یک هشدار چاپی است که اطلاعات آنها توسط مهاجرت و اجرای گمرک قابل دسترسی خواهد بود. (ICE) و توصیه می کند که آنها قبل از ثبت نام مشاوره با وکیل مهاجرت را در نظر بگیرند. این به طور بالقوه می تواند خانواده های مهاجران بدون سند را از مشارکت باز دارد ، حتی اگر واجد شرایط باشد! برچسب به چند زبان پس از رای گیری در مقدماتی کالیفرنیا در تاریخ 7 ژوئن 2016 ، در تالار شهر در سانفرانسیسکو. آندرو برتون / پرونده گتی ایماژ پروپاگونز اظهار داشت که گسترش انتخابات هیئت مدیره مدارس به غیر شهروندان با توجه به تخمین هایی که حدود یک سوم است معقول است

دیوید چیو ، نماینده دموکرات ، پیش از رای گیری در سال 2016 ، در مقاله ای مخالف قبل از رای گیری در سال 2016 اظهار داشت که برخی از طرفداران نیز صریحاً این اقدام را به نگرانی های گسترده تر در مورد رفتار با مهاجران گره زده اند. وی گفت: "دیوانه ترین مهاجرین که توسط یک حزب سیاسی بزرگ در تاریخ اخیر آمریکا معرفی شده است ، پیامی را به نامزد دونالد ترامپ ارسال می کند.". در آزمایش های گسترده تری با رأی گیری غیرمجاز شرکت کرده اند. تاکوما پارک ، مریلند ، بیش از دو دهه قبل انتخابات خود را برای افراد غیرمجاز باز کرد و برخی از جوامع همسایه از آن زمان پیروی کرده اند. یکی از سیاستمداران برجسته محلی که طرفدار تغییر پارک تاکوما ، جیمی راسکین است ، اکنون کنگره منطقه است. گرگ سیسکیند ، وکیل مهاجرت در تنسی ، به NBC News گفت که مناطقی که اجازه رای گیری غیر شهروندان را می دهند باید مراقب باشند تا شانس ها را به حداقل برسانند. افراد به طور اتفاقی سعی در ثبت نام در انتخابات ایالتی یا فدرال می کنند ، که می تواند آنها را تحت پیگرد قانونی قرار دهد. "خوب است که در یک جامعه صدای فدرال می دهد


منبع
کویئک بازدید : 17 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
نقاط بازرسی  اجباری  در خارج  از پایگاه  فورت  هود

مقامات فورت هود و اداره پلیس محلی با عبور از اتومبیل‌ها در خارج از دروازه اصلی فورت هود، در روز چهارشنبه، ۲ آوریل ۲۰۱۴، در فورت هود، Texas.Debo rah Cannon، در فورت هود، تگزاس، در ۲ آوریل، Trieb / برای اخبار NBC کنترل شدند.


منبع
کویئک بازدید : 18 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
گفتگوی Tika در حال بازی با میشل اوباما در southside با شما

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

در پارک و همچنین یک جلسه انجمن - درباره همه چیز از طنز و سیاست تا بستنی بحث کنید - میشل یک طرف دیگر از باراک را می‌بیند و متوجه می‌شود که او فقط برادر حرف آرام دیگری نیست. او در فیلمی که در جشنواره فیلم ساندنس در واشنگتن برگزار شد، می‌گوید: "من واقعا تحت‌تاثیر طرز برخورد آن‌ها با یکدیگر، نحوه flirt، نحوه لمس یکدیگر، و همچنین تجربیات جهانی که با فیلم" Do " (on)آشنا می‌شوند، صحبت کردیم. از ریخته‌گری Sawyers و sumpter، به فیلمبرداری عالی که باعث شد احساس کنید در صندلی عقب اتومبیل باراک اوباما هستید. و البته با شنیدن آهنگ‌های جنت جکسون (Rhythm Nation)و آل بی. مدیر این فیلم که در ۲۴ آگوست ۲۰۱۶ در سینما آفتاب Landmark در نیویورک شرکت می‌کند، گفت که او تحقیقات خود را با جستجو از طریق مصاحبه‌ها، مقالات و فیلم‌های famous برای ماه‌ها و همچنین تلاش برای گرفتن جنبه‌های نژادی و فرهنگی برای گفتن به این داستان انجام داده‌است.

تصویر واقعی این فیلم نشان داد : " احساس می‌کردم که این را می‌دانم . او در NABJ به حضار گفت : " این امر خاص بود . " sumpter می‌گوید که او دقیقا می‌دانست که این یک پروژه است که او می‌خواست حتی قبل از این که فیلمنامه نوشته شود و یا نقش رهبری داشته باشد , در آن دخیل باشد . در ابتدا فکر کردم خوب , " من به هاروارد نرفتم . چگونه می‌توانم حکایت کنم ? او در سخنرانی اش در مورد نحوه بازی با باراک اوباما گفت : " اولین روز من بیشتر از یک تصور اوباما کردم , اما در روز دوم من بیشتر بر روی رفتار او تمرکز کردم و بیشتر بر روی رفتار او تمرکز کردم و او این کار را انجام داد " . با این حال , آن‌ها امیدوارند که این کار به زودی انجام شود ." این کار با عشق و احترام انجام شد . ما امیدواریم که ساشا و


منبع
کویئک بازدید : 19 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
طوفان  حاره‌ای

ST . سنت پطرزبورگ , Fla . - طوفان حاره‌ای " امیلی " در روز دوشنبه در نزدیکی خلیج تامپا به ساحل رفت و باعث شد تا حاکم نزدیک به نیمی از شهرستان‌های drenching را در مرکز ملی طوفان اعلام کند . این طوفان که از خلیج مکزیک خارج شد , اواخر روز دوشنبه به Florida's مرکزی خلیج مکزیک رسید و با سرعت 9 مایل بر ساعت به سمت شرق حرکت کرد . مرکز میامی معتقد است که امیلی انتظار دارد در حالی که در ساعات آینده در مسیری به سمت اقیانوس اطلس از فلوریدا عبور می‌کند , به یک افسردگی استوایی تبدیل شود . یک نقشه مسیر پیش‌بینی‌شده طوفان حاره‌ای " Emily.NOAA Highway " را در صبح روز دوشنبه به دلیل باده‌ای شدید امیلی , که حداکثر سرعت 45 مایل بر ساعت را در هنگام سینه‌خیز رفتن به ساحل داشت , نشان می‌دهد . گروهبان استیو Gaskins از رانندگان در یک ایمیل درخواست کرد تا بعد از طلوع صبح روز دوشنبه در فاصله بیش از 60 ساعت در روز دوشنبه به دنبال مسیرهای دیگری باشند , امیلی در 35 مایلی جنوب غربی تامپا واقع شده‌بود و با سرعت 9 مایل بر ساعت حرکت می‌کرد . Forecasters می‌گویند که امیلی انتظار می‌رود که امیلی بین 2 تا 4 اینچ باران در شب دوشنبه بین منطقه خلیج تامپا و ناپل حرکت کند . جزیره گنج elsewhere.On , جزیره‌ای که در خلیج مکزیک در غرب سنت پیترزبورگ قرار دارد , پیش‌بینی شده‌است که یک پارکینگ ساحلی که معمولا شلوغ است , روز دوشنبه تقریبا خالی از گردشگران بود . تنها تعداد انگشت شماری از مردم در ساحل شنی سفید قرار داشتند و تعداد کمی از امواج کوچک در منطقه‌ای که به طور معمول امواج را جذب می‌کرد , وجود داشت . system.Kevi , یک بازنشسته 53 ساله که هر روز در جزیره گنج قدم می‌زند , گفت که برخی سلفی را در میان ترکیبی از ابرها و تکه‌های آسمان آبی در حاشیه شمالی طوفان گرفتند و گفت : "

وی افزود: "در نیمروز به طور مختصر بهبود یافت" و افزود: " ما انتظار داریم که دوباره ضربه بخوریم." ادارات انتظامی از رانندگان خواستند تا در روزی که به عنوان رفت و آمد روزه‌ای دوشنبه صبح روز دوشنبه بد آغاز شد، با احتیاط رانندگی کنند. تعدادی از جوامع منطقه تامپا، مانند Pinellas پارک و Tarpon اسپرینگز، از ساکنان کیسه‌های شنی برای دفع هر سیلی استفاده کردند. فرماندار ریک اسکات در روز دوشنبه برای اعلام وضعیت اضطراری ۳۱ ایالت از ۶۷ بخش ایالت به عنوان یک اقدام احتیاطی اعلام وضعیت اضطراری کرد. او به مرکز عملیات اضطراری دولت برای یک جلسه توجیهی در مورد طوفان رفت و انتشار اخبار منتشر کرد و از آن‌ها در مسیر طوفان خواست تا هوشیار باشند. Forecasters همچنین نسبت به طوفان‌های احتمالی ایزوله و دور از ساحل دور از سیستم هشدار دادند، که باندهای خروشان باران در بخش‌هایی از جنوب فلوریدا را به دنبال داشت. یک هشدار طوفان حاره‌ای از رودخانه Anclote به ساحل بونیتا در ساحل خلیج در اثر طوفان ناشی از طوفان در ساحل رخ داد.


منبع
کویئک بازدید : 23 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
قاضی آلاباما حکم اعدام حکم مرگ حکم صادر می‌کند

قاضی آلاباما در روز پنج شنبه اعلام کرد که حکم مجازات مرگ این کشور را مغایر با قانون اساسی اعلام کرده‌است و می‌گوید که قضات مجاز به نادیده گرفتن توصیه‌های هیات‌منصفه در حبس ابد بدون آزادی مشروط بوده و در عوض حکم اعدام را تحمیل می‌کنند ". دادگاه عالی در ماه ژانویه اعلام کرد که دادگاه عالی آمریکا در ماه ژانویه اعلام کرد که قانون مجازات اعدام شبیه به فلوریدا است که دادگاه عالی آمریکا در ماه ژانویه اعلام کرد که قانون اساسی برای تحمیل مجازات اعدام به دادگاه عالی آمریکا نیاز دارد. وی در بیانیه‌ای خطاب به WSFA وابسته به NBC در مونتگومری گفت: " حکم به عنوان یک کل اعمال نمی‌شود. ما کاملا انتظار داریم که حکم امروز قاضی "تاد to" تغییر کند. عجیب است که دادگاه عالی آلاباما در روز چهارشنبه طرح مشابهی را که ریک اسکات فرماندار سابق آی دی ان را به امضای یک لایحه برای رسیدگی به سیستم مجازات مرگ این کشور پس از تصویب دادگاه عالی در روز چهارشنبه تصویب کرد، رد کرد. این قانون حداقل ۱۰ نفر از ۱۲ عضو هیات‌منصفه را برای اجرای آن توصیه می‌کند.


منبع

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 1,145
  • بازدید کلی : 3,257