loading...
MadonnaKshlerin
کویئک بازدید : 17 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

برگرفته از وبسایت لینک پین طبق قانون سال 1315 ، کانون های وکلا موظفند خدمات حقوقی کمکی (رایگان) به نیازمندان ارائه دهند ، علاوه بر این که طبق اصل 35 قانون اساسی ، این خدمات حقوقی باید به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گیرد.

وی گفت: کانون های وکلا در سراسر کشور تنها مراکزی هستند که می توانند مشاوره و مشاوره حقوقی رایگان به افراد نیازمند ارائه دهند.
رئیس خدمات وکالت دادگستری وکالت ادامه داد: خدمات کمک قضایی به استثنای کانون های وکلای دادگستری در کل کشور در مجتمع های دادگستری در تهران و سایر شهرها مستقر هستند و به افراد نیازمند خدمات ارائه می دهند.
وی افزود: در برخی مجتمع های دادرسی بیش از 35 وکیل در طول هفته خدمات دادرسی رایگان را به مردم ارائه می دهند تا همه موکلان با آگاهی بیشتری پرونده های خود را در دستگاه قضایی پیگیری کنند.
یک وکیل سرشناس خوب علاوه بر دفاع از موکلان خود در دادگاه ، باید دارای ویژگی ها و ویژگی هایی نیز باشد. از ویژگی های یک وکیل اصلی خوب و باتجربه موارد زیر است:

اقتدار و شجاعت دو ویژگی هستند که یک وکیل پایه یک خوب به آنها نیاز دارد.
موضوعاتی مانند ظاهر خوب و همچنین نظم و انضباط در کار نیز از ویژگی های یک وکیل درجه یک است.
رعایت اصول مهمی مانند بزرگی در گفتار و رفتار در برابر دادگاه
یک وکیل خوب باید مدافع شهرت ، آزادی ، دارایی و تضمین حقوق موکل خود باشد.
وکیل پایه یک فرد باتجربه باید همه موارد لازم را بداند و بتواند برای محافظت و اجرای حقوق موکل خود انجام دهد.
تسلط کافی بر کلیه قوانین و مقررات جدید ، هوش بالا ، بیان قوی و همچنین توانایی تفکر اصولی از خصوصیاتی است که یک وکیل درجه یک باید داشته باشد.
اصولاً وكیل اصلی مانند یك پزشك باید برای موكل خود قابل اعتماد و محرمانه باشد ، زیرا در بعضی موارد لازم است كه موكل خصوصی ترین س hisالات خود را به وكیل اصلی بیان كند. بنابراین ، باید به این اطلاعات اعتماد داشت و از آنها سو mis استفاده نمی شود. وکیل درجه یک نیز باید متولی خوبی باشد ، زیرا مشتری مدارک مهم خود را در اختیار وی قرار می دهد و اگر این اسناد آسیب ببیند یا از بین برود ، نشانه بی کفایتی و کم تجربگی وکیل است. وظیفه یک وکیل درجه یک این است که واقعیت را به موکل خود بگوید و همه چیز را به او اطلاع دهد ، وکیل درجه یک باید از سخنان اغراق آمیز و غیرممکن پرهیز کند. او باید موکل خود را از مشکلات و حوادثی که ممکن است در جریان رسیدگی به پرونده به وجود بیاید آگاه کند و احتمال موفقیت وی را ارزیابی کند. وظیفه دیگر وکیل درجه یک در برابر موکل خود جلوگیری از انتخاب راه های انحرافی و غیرقانونی است. یک وکیل بدوی باید به جای پیچیدگی یا طولانی شدن روند ، قاضی را با دانش و مهارت خود راهنمایی کرده و حکم مثبت دریافت کند. یک وکیل بدوی باید با احترام با قاضی رفتار کند ، اما از چاپلوسی بپرهیزید. او باید جایگاه وکالت را حفظ کند و دست کم گرفته نشود ، اما افتخار و خودخواهی نسبت به این موقعیت درست نیست.

وکیل دادگستری: این یک پرونده حقوقی است و زمانی اتفاق می افتد که فردی برای دفاع از حقوق خود نیاز به وکیل داشته باشد ، اما بنا به دلایلی توانایی پرداخت وکیل را ندارد. بنابراین ، اگر دادگاه یا کمیسیون آشتی کانون وکلا دریافتند که شخصی نمی تواند وکیلی پیدا کند ، آنها یک وکیل درجه یک را به صورت رایگان برای دفاع از حقوق شخص انتخاب می کنند که کانون وکلا نیز نامیده می شود.
به طور هم زمان ، یک وکیل اصلی: مواردی وجود دارد که فردی در رشته حقوق تحصیل کرده است ، اما شغل فعلی وی قانون نیست ، وی قصد دارد بدون گذراندن معاینات دقیق کانون وکلا ، مشکلی را که برای یکی از آشنایانش بوجود آمده حل کند. او فقط برای همان مورد خاص می تواند پرونده ای را از مرکز صدور مجوز دریافت کند ، می تواند آن را با پرداخت هزینه و طی مراحل قانونی انجام دهد. در مواردی که شخصی وکیل درجه یک نباشد و فقط بخواهد مجوز محافظت از حقوق شخص مورد نظر را بدست آورد ، این نوع وکالت تصادفی تلقی می شود.

منبع: https://linkp.ir/V6wB

کویئک بازدید : 15 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)
با شروع تبلیغات Oprah به هوا ، سهام Watchers Weight Ground می شود

نیویورک - - مراقبان وزن در حال افزایش دیگری از اپرا وینفری هستند , چون سهام آن به عنوان یک تجاری تلویزیونی با بازی وینفری در حال پرواز است . این نمایش تجاری فیلم‌های قدیمی وینفری را نشان می‌دهد و مبارزه او با وزن را نشان می‌دهد . این آگهی با وینفری ( وینفری ) به پایان می‌رسد و از بینندگان می‌خواهد که در صورت آمادگی برای پیوستن به او , " این کار را با هم انجام دهند . " بازگشت تلویزیونی اپرا به مراقبان کاهش وزن ( Ad ) PunchDec احساسی است . 29 ساله , 201501 : 59 او آگهی را به بیش از 30 میلیون نفر از پیروانش در Tuesday.Why که به مراقبان وزن پیوسته‌اند نوشت . بیا با من بیا . Let's این کار را با هم انجام می‌دهند . " اپرا وینفری " ( The Oprah Winfrey وینفری ) 29 دسامبر سال 2015 , زمانی که وینفری 10 درصد سهام شرکت نیویورک را خرید , بیش از سه برابر شده‌است . علاوه بر تبلیغات جدید , مراقبان کاهش وزن نیز تغییراتی را در برنامه‌های خود ایجاد کرده‌است تا بهتر با پیام Winfrey's زندگی سالم و شادتر زندگی کند و نه تنها بر کاهش وزن تمرکز کند . سهام شرکت بین‌المللی مراقبان کاهش وزن در روز چهارشنبه به 23.33 دلار یا 20 درصد افزایش یافت . مراقبان وزن در زمانی مخاطره‌آمیز برای شرکت در وینفری ابداع شدند . محبوبیت of تناسب اندام و برنامه‌های ردیابی غذا نیز آسیب‌دیده است . با وجود دستاوردهای اخیر در بورس , از یک سال پیش هنوز حدود 7 درصد کاهش‌یافته است . اپرا وینفری ( Oprah Winfrey ) در یک برنامه غذایی قرار دارد و در ماه اکتبر در حضور " الن DeGeneres " اظهار داشت که در عرض


منبع
کویئک بازدید : 19 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)
مردان اوهایو پس از ۳۹ سال انتشار محکوم به قتل شدند.

دو مرد اوهایو به اشتباه متهم به قتل را برای اولین بار در حدود چهار دهه در صبح جمعه متهم کردند، اما گفتند که آن‌ها نسبت به زندان ناعادلانه خود تلخی نمی‌دانند. یک قاضی کلیولند در روز چهارشنبه تمامی اتهامات را به ریکی جکسون، ۵۷ ساله، و Wiley Bridgeman ۶۰ ساله داد. رانی در سال ۱۹۷۵ به همراه Bridgeman و Bridgeman "، a Cleveland، به همراه یک شاهد ۱۲ ساله به جکسون اجازه داد تا به عنوان the به جکسون اشاره کند و یک هیات‌منصفه را به محکوم کردن هر سه متهم کرد. رونی Bridgeman، که در حال حاضر با نام Kwame Ajamu شناخته می‌شود، در سال ۵۳ به شهادت رسید، ادوارد ورنون که اکنون ۵۳ ساله است، سال گذشته شهادت خود را پس گرفت و گفت که توسط کارآگاهان تحت فشار قرار گرفته‌است. ورنون در یک گزارش در سال ۲۰۱۳ نوشت که او هرگز قتل این قتل را ندیده است، اما توسط کارآگاهان گفته شد که اگر او در برابر جکسون شهادت نداده باشد، پدر و مادرش چندین سال پس از دیدار با "Bridgeman" به کشیش گفت و کشیش او را تشویق کرد تا به پروژه بی‌گناهی دسترسی پیدا کند." جکسون "گفت:" بسیاری از مردم فکر می‌کنند که من باید دیوانه باشم." جکسون گفت: "بسیاری از مردم فکر می‌کنند که من باید دیوانه باشم". او گفت: "بسیاری از مردم فکر می‌کنند که من باید دیوانه باشم". مارک Godsey، مدیر پروژه معصومیت اوهایو گفت: " برادران Bridgeman تا زمانی که اوهایو اعلام کرد مجازات اعدام در سال ۱۹۷۸ خلاف قانون اساسی است، باقی ماندند و پیش از این که اوهایو حکم اعدام را مغایر با قانون اساسی دانست، یکی از آن‌ها وارد ۲۰ روز اعدام شد.

اولین لحظات آزادی در روز جمعه. جکسون موافقت کرد. وی گفت: "من برنامه هایی برای زندگی خود داشتم"، اما"زمان فقط چیزی است که شما نمی توانید به آن برگردید ، بنابراین من واقعاً گریه نمی کنم." در حالی که اوهایو برای کسانی که به اشتباه زندانی شده اند جبران خسارت می کند. پول تضمین نشده است. پروژه بی گناهی اوهایو صندوق برای جکسون ایجاد کرده است. داستانی که در سال 2011 در مجله صحنه منتشر شد ، ابتدا سؤالات جدیدی راجع به این قتل مطرح کرد و اینکه آیا جکسون و برادران Bridgeman واقعاً مرتکب این جنایت شده اند. تیموتی مک گینتی ، دادستان شهرستان Cuyahoga ، سه شنبه در دادگاه گفت که بدون شاهد عینی تعداد زیادی پرونده وجود نداشت. وی گفت: "دولت در حال تصدیق بدیهی است.". رویترز نیز مشارکت داشته است.


منبع
کویئک بازدید : 22 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

وکیل تهران

وکلای خوب و باتجربه و یک موسسه حقوقی اوستا یکدیگر هستند. در واقع ، موسسات حقوقی وکلا را آموزش می دهند و زمینه کار آنها را فراهم می کنند. بنابراین ، اگر به دنبال بهترین وکیل اصلی در دادگاه هستید ، باید در بهترین موسسه حقوقی به دنبال آنها باشید. مانند هر تجارت دیگری ، وکالت نیز پیچ و خم های خود را دارد. همانطور که هیچ دو شغلی مشابه یکدیگر نیستند ، هیچ دو وکیلی نیز از مشخصات حرفه ای یکسانی برخوردار نیستند. بهترین وکیل بدوی در دادگاه می تواند نقش یک پزشک معتمد را برای شما بازی کند. برای بهبودی کامل و بدون دردسر باید به دنبال بهترین باشید.

نماینده قانونی

مهمترین و با اهمیت ترین پرونده گزینش نماینده قانونی است که بایستی از حقوق و دستمزد شخص حفظ نماید . چهت نیل بدین انگیزه , مشتری قادر است از تجربه اشخاص اطراف خویش و اشخاصی که سوابق استخدام نماینده قانونی دارا هستند به کار گیری نماید . این روش خوب تر از اعتماد به تبلیغاتی است که بعضاً به صورت گسترده تماشا میکنیم .

او به‌دنبال ذکر کرد که مشتری می بایست مطمئن شود که شخص متبوع دارنده جواز دارای اعتبار وکالت در دادستانی است . گرفته اند . با این وجود , آنان جواز نمایندگی خویش را در دادگاهها ندارند و به زورگیری و به اصطلاح متوسل گردیده اند تپل شدن با وعده های توخالی و بی پایه , از جمله ملاقات با بعضی از اشخاص با رخنه . به همین علت , مشتری می بایست بعد از بررسی اعتبار پروانه و بررسی شخصیت , مدارک و مهارت نماینده قانونی متبوع , با نماینده قانونی قرارداد انعقاد نماید .



نماینده وکیل تهران

لیست وکلائی از تهران که در سیستم تازه حقوقی نام نویسی کرده اند . این لیست مشتمل بر مدیر دادستانی تهران و قاضی بازنشسته تهران و مدافع ارشد یک و دو رده قضایی در تهران است . برای داده ها بیشتر , داده ها فردی نماینده قانونی , CV , داده ها تماس و تجربه هر نماینده قانونی در تهران می‌توانید بر روی آیتم کلیک نمایید و در تماس باشید .

درین لیست میتوانید یک نماینده قانونی کارشناس در هر قضیه از جمله نماینده قانونی کیفری در تهران , نماینده قانونی خانواده در تهران , نماینده قانونی در تهران , نماینده قانونی جریمه ها کامپیوتر ای در تهران , نماینده قانونی املاک و مستغلات در تهران , نماینده قانونی ثبت در تهران , نماینده قانونی بازنشستگی در تهران , محل کار حقوق و دستمزد عمل در تهران , نماینده قانونی مسافرت در تهران , نماینده قانونی کلاهبرداری در تهران , نماینده قانونی بازرسی و فرمان در تهران , نماینده قانونی ارتباط ها غیررسمی در تهران , نماینده قانونی برای شرکت کردن در ساخت و ساز در تهران , نماینده قانونی انحصاری به جا مانده در تهران دیه در تهران , به نماینده قانونی رویدادها رانندگی در تهران مراجعه‌نمایید .

مشکلات حقوقی را با وکلای کارشناس حل نمایید

درباره ی مسئله پرونده خویش با وکلای کارشناس کانون وکلای دادستانی تهران مشاوره نمایید و در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه به فیض دلخواه برسید .

مجموعه قضایی اوستا تهران سرویس ها جامع حقوقی , مشتمل بر مشورت حقوقی , وکالت کاملاً تخصصی , مشورت حقوقی بدون‌پول , مشورت حضوری بی واسطه , مشورت حقوقی تلفنی از یک نماینده قانونی اصلی دادستانی در تهران با تعهد و تجربه بالا در همه موردها , محاسبات حقوقی ( محاسبه دیه , محاسبه دیه برای اعضای تن , محاسبه جهیزیه , محاسبه ارث , محاسبه تاخیر در پرداخت بدهی , محاسبه دیه قتل , محاسبه دیه مبتنی بر پرونده ) به همگی ایرانیان مملکت ارائه می شود.

منبع مقاله وبسایت حقوقی اوستا

کویئک بازدید : 14 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)
ابتدا مقاله زیر را بخوانید: چهار دلیل برای اینکه چرا جنبش ترامپ تقلا می‌کند.

اولین مطالعه یک جلسه توجیهی صبح از ملاقات با مطبوعات و واحد سیاسی nbc در مهم‌ترین داستان‌های سیاسی روز است. من در طول دو هفته گذشته همیشه در سیاست آمریکا خواهم مرد, اما شاید بزرگ‌ترین داستان در سیاست در طول دو هفته گذشته چگونه بوده‌است که نیروهای " توقف " در حال عقب‌نشینی هستند و بخشی از آن کار خودشان بوده‌است. در واقع, ما می‌توانیم به چهار دلیل اشاره کنیم که چرا # ۵ در حال تقلا است. یکی از آن‌ها, این حزب در حال خروج از مسیر خود برای تاکید بر اینکه " تغییر کنوانسیون " در نقطه دیروز در نشست کمیته ملی جمهوری خواهان در فلوریدا بود, جایی که کمیته قوانین کمیته ملی جمهوری خواهان هر گونه تغییر در نحوه اجرای قرارداد خود در ماه جولای را پشت سر گذاشت. این ایده که شما کل راهنمای اجرایی را تعویض خواهید کرد … تنها می‌توان توسط هر نامزد به عنوان تلاشی برای حمایت از کاندیدای دیگری نگریست و این موضوع بسیار خطرناک است. " اگر حزب پیش از این درباره برداشت پیام ترامپ علیه تقلب در این بازی نگران باشد, جهان سیاسی سه ماه از زمانی به نظر می‌رسد که سهام حتی بالاتر باشد? حزب پیش از این به نظر می‌رسد مورد ضرب و شتم قرار گرفته باشد: مردم تغییر جنسیت داده باید از حمام استفاده کنند. پس از صرف نیم میلیون دلار برای شکست ترامپ در ویسکانسین در اوایل این ماه, گروه‌های بیرونی تبلیغات علیه این غول املاک و مستغلات را در نیویورک پخش کردند (گرچه آن‌ها در تبلیغات دیجیتال پول نداشتند), و در رقابت‌های هفته آینده (فقط در مریلند) چند دلار خرج کردند. حالا باشگاه برای رشد یک میلیون دلار تبلیغ در ایندیانا دارد. اما از خودتان بپرسید: اگر پیامی که ترامپ برای نامزد حزب کاملاً غیرقابل‌قبول است, چرا این گروه‌ها در همه جا با ترامپ می‌جنگند? ایندیانا به نظر می‌رسد ظرف دو هفته صحنه نبرد واقعی باشد. اما

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهیم دید. اینها ارقام تبلیغاتی ما هستند: من حدس می‌زنم که باید بدانم / با روشی که خودروی خود را از یک سو پارک کرده‌اید / این دلیل سومی نیست که چرا # NeverTrump به نظر می‌رسد گزینه کاملاً روشن ضد ترامپ است، به خصوص بعد از اینکه تد کروز در نیویورک مقام سوم را کسب کرد، و همانطور که جان Kasich به نظر نمی‌رسد که او این مسابقه را ترک کرده باشد. خط پایین: سازماندهی حول یک رای دهندگان منفی برای رای دادن به چیزی بسیار دشوار است. زیر سوال چهارم و نهایی که چرا نیروهای ضد ترامپ به نظر می‌رسد در حال عقب‌نشینی هستند - - حداقل برای حالا - - این است که ترامپ به نظر می‌رسد که یک مبارز بسیار منظم است. به یاد داشته باشید، میت رامنی و نیروهای ضد ترامپ شروع به خم کردن عضلات خود بعد از نظرات KKK / دیوید دوک کردند. خوب، در حالی که ترامپ به ایجاد اخبار و بحث ادامه می‌دهد، بسیار کم‌تر از آن چیزی است که قبلاً بود. سوال: آیا ترامپ با انضباط تری، باد را از بادبان‌های Stop جدا می‌کند؟ به گفته او، ترامپ پس از اینکه نسبت به قانون مبارزه با سقط‌جنین، مالیات و قانون مبارزه با قانون اساسی کارولینای شمالی در طول سالن "امروز" بسیار ملایم‌تر به نظر می‌رسید، منتقدان محافظه‌کار را اخراج کرد. ببینید، ما نشان می‌دهیم که چگونه سیاست آمریکایی پر از ebbs و جریان‌ها است - ترامپ پس از پیروزی ۱۵ مارس او قوی به نظر می‌رسد، و او هم اکنون در حال حاضر قوی به نظر می‌رسد. پس # NeverTrump را حساب نکنید. اما در حال حاضر، به نظر می‌رسد که در حال عقب‌نشینی است. در اینجا نماینده حزب جمهوریخواه ریاضی: ترامپ رهبری ۲۸۶ % از نمایندگان باقی مانده را برای رسیدن به ۱،۲۳۷ جادویی لازم برای رسیدن به ۱،۲۳۷ جادویی لازم برای رسیدن به ۱،۲۳۷ جادویی که به نظر می‌رسد در صورتی برنده شود که اکثریت در نمایندگان وعده داده نشود، بدست آورد " نگاه کنید، اگر ما یک مصاحبه اختصاصی نداشته باشیم.

او گفت : " اکثریت آن‌ها برای ما دشوار خواهد بود ; تنها حقیقتی که من فکر می‌کنم هنوز نامطمئن است این است که اگر ما به طور قابل‌توجهی قوی‌تر از آنچه که او علیه دونالد ترامپ و یا هر کسی که نامزد جمهوری‌خواه خواهد بود ادامه دهیم . من به عنوان یک عامل فکر می‌کنم " ترجمه : ساندرز نمی‌خواهد با بیل کلینتون مبارزه کند . و در اینجا واقعیت این است : او با 200 نماینده به همراه کلینتون ( کلینتون ) که در سال 2008 رئیس‌جمهور اوباما را تا کنون تعقیب کرده بود , دو برابر کلینتون را به دنبال داشت . " کلینتون " در حال حاضر منجر به کسب 41 درصد از نمایندگان باقی مانده برای بدست آوردن اکثریت کرسی‌های باقی مانده برای رسیدن به 2,383 1,423 delegatesClinton delegatesClinton ) باید برنده 59 درصد از نمایندگان باقی مانده برای رسیدن به 2,383 magic numberWhy شود . ساندرز گفت : " وقتی من درباره تفاوت بین منشی کلینتون و خودم صحبت می‌کنم , یکی از

سخنرانی در وال استریت با مبلغ 225،000 دلار در یک سخنرانی. کار روز بدی نیست ، "او گفت ، جمعیت را به خاطر آنچه که با اطمینان به یکی از بهترین خطوط تشویق او تبدیل شده است ، خاموش می کند." در مسیر هیلاری کلینتون روز خود را در پنسیلوانیا می گذراند ، به جنکینتاون ، پیتسبورگ و اسکرانتون ضربه می زند... برنی سندرز نیز در ایالت کیستون ، مبارزات انتخاباتی در فیلی ، گتیسبورگ و میلرزویل... دونالد ترامپ در دلاور کاس گیر می کند.. تد کروز نیز در پنسیلوانیا است.


منبع
کویئک بازدید : 17 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
رقابت ترامپ به دنبال رویداد کاخ سفید در سراسر روز انتخابات

واشنگتن - با توجه به اظهارات دو نفر که با دیدگاه مجمع جمهوری خواهان برای برگزاری یک رویداد سیاسی در روزه‌ای پایانی یا ساعات پایانی مسابقه، رئیس‌جمهور به دلیل استفاده از کاخ سفید به عنوان پس‌زمینه برای یک رویداد کاملا سیاسی مورد انتقاد قرار گرفته‌است، با توجه به اظهارات دو تن از مقامات سابق اخلاق دولتی که می‌گویند این موضوع نشان‌دهنده سو استفاده از منابع عمومی برای منافع شخصی است. در طول چرخه انتخابات، ترامپ مکررا خطوط بین جایی که دفتر رئیس‌جمهور به پایان می‌رسد را تار کرده‌است و کمپین با استفاده از اظهارات رسمی و سفرها برای حمله به رقیب سقوط او، نامزد حزب دموکرات، جو Biden.Pres ترامپ نامزدی GOP از کاخ سفید را می‌پذیرد. ۲۸: ۱۴ رویداد کنوانسیون که در کاخ سفید برگزار شد شامل ساخت یک مرحله بزرگ و قرار دادن ۱۵۰۰ صندلی بر روی زمین شد که منجر به تخریب گسترده منطقه شد. مردم گفتند که کمپین ترامپ گفته‌است که هزینه تصمیم نهایی repairs.No گرفته شده‌است و طرح‌ها هنوز هم ممکن است تغییر کنند. با توجه به این منابع، کمپین ترامپ به بررسی سناریوهای اصلی ادامه داد. یک نفر گفت: یک احتمال در نظر گرفتن این است که ترامپ نامزد انتخابات شب انتخابات در آنجا با حامیان باشد، مشابه این رویداد که یک نامزد ممکن است در سالن رقص هتل داشته باشد. گزینه دیگری که به عنوان یک رویداد تظاهرات در کاخ سفید در آستانه انتخابات در نظر گرفته می‌شود گفت که دو مانع بالقوه بزرگ برای برگزاری یک رویداد دیگر در هوای کاخ سفید و جمعیت بیرونی صدها نفر از مردم در اوایل ماه نوامبر ممکن است با هدف فصلی ایده‌آل مواجه نشود.

با اینکه کاخ سفید گاهی اوقات میزبان رویداده‌ای هوای بیرون هوای سرد در مجاورت آن است, اما مخالفان رئیس‌جمهور ممکن است به دنبال سخنرانی ترامپ باشند, معترضان با صدای بلند با شرکت کنندگان در مورد چگونگی بیرون کشیدن یک ورودی بدون درز و خروج برای شرکت کنندگان مواجه شدند. تالار کنفرانس ملون در واشنگتن, جایگاه بیشتر سخنرانی‌های همایش, و جایگاه خود ترامپ در فلوریدا, شخص رئیس‌جمهور باراک اوباما, سخنرانی پیروزی در انتخابات مجدد خود را از زادگاهش شیکاگو, و رئیس‌جمهور جورج دبلیو بوش, ایراد کرد. بوش از ساختمان رونالد ریگان در واشنگتن در واشنگتن صحبت کرد. ترامپ در هتل هیلتون, نتایج حاصل از آپارتمان منهتن را تماشا کرد و سخنرانی خود را به یک گردهمایی نسبتاً کوچک در هتل هیلتون برگزار کرد. تعداد بیشتری از آرا مورد انتظار در انتخابات ریاست‌جمهوری در سال جاری ممکن است احساس متفاوتی نسبت به گذشته داشته باشند.


منبع
کویئک بازدید : 21 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
نگاه کن ، بدون دست! هلیکوپتر کنترل شده ذهن در امواج مغزی پرواز می کند

ممکن است مانند علمی‌تخیلی به نظر برسد , اما محققان در حال آزمایش با یک دستگاه کنترل ذهن هستند که به کاربران امکان می‌دهد تا مستقیما با یک وسیله خارجی ارتباط برقرار کنند - سیستمی که به شرکت کنندگان اجازه می‌دهد مسیر یک شی پرواز را کنترل کند , به سادگی با تفکر در مورد حرکات خاص . فن‌آوری پیشرفته یک روز می‌تواند به افراد معلول کمک کند تا زندگی‌های مستقل تری داشته باشند , و دانشمندان به طور خاص طراحی شده‌اند و این به این معنی است که به هیچ دستگاه تزریق نیاز ندارد . در عوض , کاربران با 64 الکترود متصل که سیگنال‌های مغزی را دریافت می‌کنند , یک کلاهک الکترو encephalography ( EEG ) ندارند . برای مثال , وقتی شرکت کنندگان در مورد یک حرکت خاص فکر می‌کنند - بالا , پایین , راست یا چپ , برای مثال نورون‌ها در پوسته موتور brain's سیگنال‌های الکتریکی کوچکی تولید می‌کنند که پس از آن به یک کامپیوتر فرستاده می‌شوند . او در ویدیویی که توسط بنیاد علوم ملی تولید می‌شود , گفت : " این سیگنال دریافتی از مغز توسط این سنسورها انتخاب می‌شود و بعد رمزگشایی می‌شود و پردازش و پردازش سیگنال مغزی را انجام می‌دهد . او و همکارانش در حال آزمایش این سیستم بر روی دانش آموزان هستند که ابتدا 10 تا 20 ساعت تمرین با استفاده از افکار خود برای پرواز در یک مدل تولید شده توسط کامپیوتر در پردیس university's

لو . 9 استفاده از کاربردهای جالب برای Drones در عکس : quadriplegic از ماشین‌های


منبع
کویئک بازدید : 20 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
بازگو کنندگان جان کری در انتخابات ریاست جمهوری افغانستان

کابل , افغانستان - جان کری , وزیر امور خارجه ایالات‌متحده , پس از گفتگو با دو مرد , گفت که دو نامزد رقیب در انتخابات ریاست‌جمهوری افغانستان توافق کردند که از نتایج بازشماری آرای کل آرا برای حل اختلاف خود بر سر این نتیجه پیروی کنند . بازشماری آرا قرار بود در عرض 24 ساعت آغاز شود , اما به احتمال زیاد چندین هفته طول کشید , به این معنی که مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در روز 2 اوت به تعویق خواهد افتاد . عبدالله عبدالله و اشرف غنی از رقبای اصلی انتخابات 14 ژوئن , نگرانی‌ها را در مورد انتقال آرام قدرت در افغانستان به همان اندازه که نیروهای تحت رهبری ایالات‌متحده در حال ترک هستند , مطرح کرده‌است و هر دو نامزد متعهد به مشارکت در این روند و پیروی از نتایج بزرگ‌ترین و کامل‌ترین حسابرسی هستند . کری در یک کنفرانس خبری مشترک با هر دو نامزد که درست قبل از نیمه‌شب پس از اینکه مذاکرات دو روز طول کشید , برگزار شد , گفت : " هر یک از برگه‌های رای که قرار بود حسابرسی شود , حسابرسی خواهد شد ." خطرات برای ایالات‌متحده بسیار بالا است . واشنگتن امیدوار است که این مناقشه را به سرعت حل کند تا بتواند پیمان امنیت حیاتی با افغانستان را امضا کند که به سربازان آمریکایی اجازه می‌دهد تا در کشور خارج از سال جاری بمانند . بر


منبع
کویئک بازدید : 19 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
دادستان می گوید ، تیراندازی والتر اسکات: افسر احتمالاً واجد شرایط مجازات اعدام نیست

دادستان محلی said.The , دادستان said.The ویلسون , روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در صورتی که مجرم شناخته شود , افسر پلیس ایالتی کارولینای جنوبی متهم به قتل غیر قانونی , شکنجه فیزیکی , قطع عضو , سرقت و سرقت توسط مایکل Scott 33 ساله از پلیس " چارلستون " شد که ظاهرا غیر مسلح بوده و در حال فرار از این افسر بوده‌است . Slager توقف اسکان اسکات را متوقف کرده بود زیرا او هنوز واجد شرایط حبس ابد در زندان بود . وکیلی که در روزنامه پست و کوریر , به عنوان نماینده Slager شناسایی شد , بلافاصله درخواستی برای comment.IN - DEPTHWalter اسکات رد نکرد : "


منبع
کویئک بازدید : 22 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
چگونه DuPont ممکن است از پرداخت هزینه برای تمیز کردن یک ماده شیمیایی سمی برای همیشه جلوگیری کند

رابین اندروز از پدریک تاون ، نیوجرسی ، سه سال است که با یک بیماری خود ایمنی و بیماری تیروئید مبارزه می کند و دچار مشکلات شدید دندان ، ریزش مو و سایر علائم شده است. به اعتقاد وی ، نتیجه قرار گرفتن در معرض آب آشامیدنی توسط گروهی از مواد شیمیایی به نام PFAS است که به طور گسترده برای ده ها سال در محصولاتی مانند تابه های تفلون ، فرش های مقاوم در برابر لکه ، حتی مواد آرایشی استفاده می شود. به عنوان "مواد شیمیایی برای همیشه" شناخته شده است زیرا آنها نمی دانند. PFAS به طور فزاینده ای با شرایطی که اندروز 65 ساله تجربه کرده است ، و همچنین نقص هنگام تولد ، سرطان ، چاقی و دیابت مرتبط است. افراد با تماس مستقیم و از آب آلوده به زمین و سطح و خاک در معرض مواد شیمیایی قرار گرفته اند. بدهی های احتمالی مرتبط با مواد شیمیایی - هم پاکسازی محیط زیست و هم هزینه های مراقبت های بهداشتی مداوم - در ده ها میلیارد دلار تخمین زده شده است. با این حال ، این خطر وجود دارد که اندروز و سایر افراد مبتلا به بیماری های مرتبط با مواد شیمیایی نتوانند جبران خسارت کنند. برای مشکلات سلامتی آنها. به این دلیل است که اخیراً یک تولید کننده بزرگ ، DuPont ، تعهدات PFAS خود را نسبت به شرکت های کوچکتر که پول برای پرداخت آنها ندارند ، بارگیری کرد. برای ده ها سال ، DuPont مواد شیمیایی از نوع PFAS را در کارخانه ای نزدیک به Andrews'home در این شهر کوچک جرسی جنوبی تولید کرد. در زمین باتلاقی در نزدیکی رودخانه دلاور. پدربزرگ و پدر او هر دو در کارخانه پراکنده ، معروف به Chambers Works کار می کردند ، که 1400 هکتار از رودخانه را در سایه پل به دلاور پوشش می دهد. در سال 2017 ، پس از توسعه آنزیم های کبدی بالا و غیر قابل توضیح ، آب چاه او برای PFAS مثبت آزمایش کرد. او اکنون آن را از طریق یک سیستم تصفیه بزرگ در زیرزمین خود اجرا می کند و هر سه ماه یک بار آن را کنترل می کند

اندروز به اخبار nbc گفت: " خانم کور نی انتخاب شد تا از مردم مراقبت کند و مسئول نحوه دفع این سموم باشد. " " اما آن‌ها نبودند. معتقدم این تصمیمی اقتصادی بود که مردم را در معرض خطر قرار می‌داد. " جف مک گری ", مدیر ارشد بخش " نیو جرسی " نیو جرسی, حرکت دوپنت هایی را با نگرانی تماشا کرده‌است. او گفت: " آن‌ها شرکت‌های دیگری را تشکیل می‌دهند تا به بدهی‌هایی متوسل شوند که پول کافی نخواهند داشت, بنابراین حتی اگر مردم دادخواهی کنند, هیچ چیز یا کمی کم‌تر نخواهند شد ". در ماه فوریه, سازمان حفاظت محیط‌زیست پیشنهاد تنظیم دو مورد از رایج‌ترین مواد شیمیایی موجود در آب آشامیدنی را مطرح کرد و خواستار اظهار نظر در مورد چگونگی نظارت بر روز چهارشنبه شد. براساس مطالعه‌ای که توسط سازمان حفاظت محیط‌زیست آمریکا صورت‌گرفته است گفت: " آژانس اطلاعاتی را که مورد بررسی قرار گرفته شناسایی نکرده است و نمی‌توان تعیین کرد که اگر دوپنت یکی از مدیران روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط‌زیست باشد, مواد شیمیایی با کلسترول بالا همراه بوده‌است. موسسه ملی بهداشت در یک تحلیل اقتصادی به این نتیجه رسید که در خون ۹۰ درصد از آمریکایی‌ها وجود دارد. الاهرام

از آنجا که مشکلات مربوط به PFAS روشن‌تر می‌شدند , DuPont یک سری تراکنش های پیچیده را آغاز کردند که ساختار company's را تغییر داد . به گفته spokesman Khatri , سخنگوی شرکت بی سی بی سی , در بیانیه‌ای ارائه‌شده به شرکت Chemours , نهادی جدید شامل تجارت مواد شیمیایی DuPont's که در سال 2019 مورد استفاده قرار گرفت , یک شرکت علمی کشاورزی که میراث دیگری از عملیات‌های environmental را نگه می‌دارد و برخی از تراکنش های environmental liabilities.The در ماه ژوئن گذشته رخ دادند , یک شرکت علمی کشاورزی بود که در آن زمان به اصطلاح DuPont جدید ایجاد شد . businesses که قبلا به عنوان DowDupont شناخته می‌شد , شامل الکترونیک , حمل و نقل و ساخت‌وساز است . به دلیل دو spin دیگر , DuPont جدید دو مرحله از PFAS obligations.Comm unities در نزدیکی پایگاه‌های نظامی ترس از نوشیدن آب آلوده به " برای همیشه " در 15 دسامبر , 201903 : 20 Chemours با مسئولیت اولیه برآورد شده ده‌ها میلیارد دلاری تعهدات PFAS , در هیچ جایی نزدیک به پول یا دارایی نیست تا آن‌ها را پوشش دهد . در

از اینکه آیا Chemours و Corteva قادر به پرداخت آن نیستند یا خیر، از گفتن این که آیا PFAS و Corteva قادر به پرداخت آن‌ها نیستند، خودداری کردند. کلارک ویلیامز - Derry، یک تحلیلگر موسسه اقتصاد انرژی و تحلیل مالی، گفت: " به نظر می‌رسد که دوباره و دوباره در حوزه‌های انرژی و شیمیایی شرکت کنید." یکی دیگر ۳ M است که مقر آن در Minneapolis می‌باشد. هر دوی این شرکت‌ها بیش از یک دهه پیش توقف کردند. [ III ] در حال مبارزه با کت و شلوار است و می‌گوید که هم‌کاری با دولت government دولتی و ۳ M برای حل مشکلات مربوط به PFAS است. اما تغییر DuPont تعهدات PFAS به Chemours منجر به اقامه دعوی حقوقی خودش شده‌است. در شکایتی که سال گذشته علیه DuPont توسط Chemours ثبت شد، مدعی شد که معامله سال ۲۰۱۵ تقلبی بوده‌است. DuPont می‌گوید که وقتی این شرکت آن‌ها را در Chemours رها کرد، DuPont می‌گوید که مدیران اجرایی به خوبی از مشکلات the در زمان چرخش آگاه بودند و نمی‌توانستند گول بخورند. مرحله بعدی حکم قاضی در مورد بحث‌های شفاهی در این مورد است. * ۴۰۰ میلیون دلار مسئولیت settlementsPinpointing برای ناخوشی‌ها که ممکن است با محصولات سمی مرتبط باشد، هرگز آسان نیست. تولید کنندگان بزرگ اغلب مسئولیت مشکلات سلامتی را که گفته می‌شود با محصولات خود بسته شده‌اند، انکار می‌کنند و مصرف کنندگان را وادار به اقامه دعوی می‌کنند. suits های بزرگ که در سال‌های اخیر توسط مصرف کنندگان آورده شده‌اند قبل از این که آن‌ها بروند، حل شده‌اند.

محاکمه. دوپنت حداقل ۷۰۰ میلیون دلار در تسویه‌های مربوط به مواد شیمیایی پرداخت کرده‌است به طوری که با تعداد زیادی از پرونده‌های دادخواهی که هنوز در مقابل دوپنت, بدهی‌های بالقوه گسترش می‌یابند. سال گذشته, وزارت حفاظت از محیط‌زیست نیوجرسی معتقد است که انتقال دوپنت تجارت شیمیایی اش به تقلب و تلاش برای عایق‌بندی خود از میلیاردها دلار بدهی‌های میراث جهانی مربوط به مواد شیمیایی است.


منبع

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 1,136
  • بازدید کلی : 3,248