loading...
MadonnaKshlerin
کویئک بازدید : 22 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
ملاقات  با مردی  که  همه چیز  را درک می‌کند  -  و  دوست  Unlikely  او  .

الهام بخش آمریکا: با مرد درخشان که همه چیز را به یاد می آورد ملاقات کنید. 2، 201701: 46NASHVILLE - HK Derryberry با فلج مغزی کور است ، اما این ممکن است کمترین چیزی باشد که باید درباره او بدانید. Derryberry می تواند به محض قدم زدن در اتاق ، فرد را با بوی خود شناسایی کند. "پزشکان به من گفتند HK عقب افتاده ذهنی بود. "مادربزرگش ، مروارید دریبری ، به NBC News گفت. "من بسیار سخت کار کرده ام تا به او کمک کنم تا بر برخی از ناامیدی های خود غلبه کند." معلوم می شود که اخراج HK از ابتدا اشتباه بزرگی بود. او فقط یکی از تعداد انگشت شماری از مردم جهان است که دارای حافظه اتوبیوگرافیک بسیار برتر است - هیپرتیسم. این شرایطی است که او را قادر می سازد هر وعده غذایی را که از کودکی خورده است به خاطر بسپارد ، و یادآوری کامل او را از رویدادهای مهم ورزشی که به آن گوش داده شده است. HK Derryberry یک روش منحصر به فرد برای افراد جذاب دارد که برای اولین بار با آنها ملاقات می کند و روز دقیق هفته را که فقط با یک سال و تاریخ به دنیا آمده اند اعلام می کند. "شما یک روز گذشته از 18 سال به نظر نمی رسد ،" او با زنانی که با یادگیری سن آنها ملاقات می کند ، کنار می رود. یک دوستی غیرممکن که 17 سال پیش توسعه یافته است ، زندگی HK را حتی قابل توجه تر می کند. HK Derryberry (سمت چپ) و جیم بردفورد (سمت راست) در رستوران خانم برندگان مرغ و بیسکویت در نشویل ، تنسی اندکی پس از اولین جلسه خود. جیم بردفورد ، سپس یک مدیر اجرایی لباس. گوشه ، با پاهایش در پرانتز ، گوش دادن به رادیو HK 9 ساله بود. "اگر بچه های معلول را دیدم ، معمولاً سعی می کردم از ترس اینکه والدینشان مرا خیره کنند ، به آنها نگاه نکنم."

اولین جلسه آنها. "من فکر می کنم این دیوانه ترین بچه ای است که من تا به حال دیده ام." HK آن روز در رستوران بود زیرا مادربزرگش مروارید جایی برای ترک او نداشت زیرا او 8 ساعت کار خود را پشت پیشخوان انجام داد. مادر HK در حین بارداری با او در یک تصادف غم انگیز درگذشت. پدرش او را در سن 5 سالگی رها کرد. اما 17 سال بعد هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که چگونه این جلسه شانس به یک دوستی بعید تبدیل می شود که اکنون الهام گرفته از کتابی از HarperCollins است ، "بیداری HK Derryberry". جیم بردفورد (سمت چپ) و HK Derryberry (سمت راست) با NBC News صحبت می کنند. و در آن زمان ، جیم بردفورد چیزی بیش از یک دوست با HK شد - یک پدر. آنها اکنون کشور را متلاشی می کنند و سخنرانی های الهام بخش در مورد رابطه خود با انواع مخاطبان می کنند. اگر نه برای بردفورد ، مادربزرگ HK مروارید گفت که او "می خواهد بود. در خانه نشسته با من و گوش دادن به تلویزیون با یک گوش و رادیو با گوش دیگر. "اما دنیای HK همه به دلیل یک دیدار شانس با مردی که او را تغییر داده است باز شد. از این روزها ، و احتمالاً پسری با فلج مغزی نیست. ". "این ممکن است فقط کسی باشد که به یک دوست خوب نیاز داشته باشد."گزیده ای از"بیداری HK Derryberry" در زیر آمده است. من اغلب در مورد انتخاب من در آن روز تعجب کرده ام که به جای راست به چپ بپیچید. با نگاهی به گذشته ، این تصمیم ناچیز عواقب تغییر زندگی داشت. تنها چیزی که می دانم این است که در آن صبح شنبه خاص ، خدا GPS من بود ، و او مرا در یک مأموریت قرار داد. به نظر من غیرقابل تحمل است که زمان خیلی سریع گذشت. بانک حافظه من پر از یک عمر دلهره آور ، طنزآمیز و حتی چند داستان شرم آور است که مشخصه دخالت من در زندگی HK است

xpertsممکن استمعجزه‌آسارا بعد ازلمساودر نظر بگیرد-وپس ازنودوششروزمراقبتاز آن‌ها.منهرروزخدارا به خاطرتصمیممادربزرگشبرایزنده ماندنبه اوشکرمی‌کنم,ووقتیفکرمی‌کنمکهچطورمی‌تواندبهراحتیدر برابرit.Justتصمیمبگیرد,وقتیکه اوبهتمامخانم‌هاییکه باآن‌هاملاقاتمی‌کندفکرمی‌کنم,HKیکروزبیش ازهیجدهسالبه نظرنمی‌رسد.امروزاوشباهتکمیبهپسرکوچکوجذابیداردکهدرآنصبحسردپاییزیدرسال 1999ملاقات کردم.حالابلندترشده,موهایشبه خوبیمرتب شده,ولبخندکاملهم می‌زند,بهخاطرbracesودرمانتخصصیدندان‌پزشکی,تعریفیکیازدوستاندندان‌پزشکمحلیوکارکنانش.یککمدبه روزشده وشیک, او رابه سمتدانشجویاننگاهمی‌دارددر حالیکهمهارت‌هایارتباطیعالیومهارت‌هایارتباطیعالیمردمرا بههمینشکلجذب می‌کند,بازتابدرآینهمنشباهتکمیبهمردیدارد کهشانزدهسالپیشبااوآشنا شدهبود .در آن زمانمنپنجاهوششسال داشتم,امابهزودیهفتادوسهشد.منخیلیزودبه بازنشستگیفکرمی‌کنم.موهایخرماییمنحالالاغروخاکستریشدهوپاهایکلاغاجتناب‌ناپذیرمنپخششده‌اند.اینواقعاباعثمی‌شودکه روزمنبهاین اسممعروف شود-بهاصطلاحدوستانممی‌گویندکهمنبهشغلنمایندگیفروشاوادامهمی‌دهمویکمادربزرگفوق‌العادهبرایمکوکاتریندرکارولینایشمالیاست.اودرزندگیهردودخترمادخالتداردودرنوشتن SMSبهیکمتخصصتبدیلشده‌است,فقطبرایبرقراریارتباط.اوعاشقگذراندنروزه‌ایآفتابیتابستاندرخانهدریاچهوبادوستاندرفلوریدااست.شبجمعههنوزبرای"وظایفبزرگسالان" رزروشده‌است.مااینشبرا رزرومی‌کنیمچونمطمئننیستمکهاوازهمهچیزهایاحمقانهلذتمی‌بردومنهمدوستدارمدربالایofآوازبخوانمیابرایبازیبسکتبالبازی کنیم.امااونسبت بهآنمهرباناستومعمولازیادحرفنمی‌زند.اگرصدابیشاز حدبلندشود,اوفقطدر رامی‌بنددوبهکارشادامهمی‌دهد.بخشیازدرآمدحاصل از کتاببرایمراقبت‌هایبهداشتیونیازهایمالیHKدرآیندهفراهمخواهدشد.


منبع
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 1,150
  • بازدید کلی : 3,262