loading...
MadonnaKshlerin
کویئک بازدید : 20 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
پسران  هرج  و مرج  و  بازیگر  ER  پل  جان  Vasquez  در  48  سالگی مرده بودند  .

"پل جان Vasquez" که در "پسران هرج و مرج" نقش بازی می‌کرد، در روز ۴۸ سالگی درگذشت و در بیانیه‌ای گفت: " خبر شگفت‌آور از این دست دادن سنگینی بر قلب ما سنگینی می‌کند." پل یک مرد خلاق و با استعداد با روحیه‌ای عالی بود. او در دو قسمت "پسران هرج و مرج" در سال ۲۰۱۱ بازی کرد و همچنین در "Justified" و "NYPD آبی" ظاهر شد. # OGHollywood # goodtimes # MovieTime # MovieTime pic.twitter.com/txn۶hYdZkj- Paul Vasquez (@ PaulVasquez۱۲۲)۲۸ مارس ۲۰۱۵او دومین "پسران هرج و مرج" است که در ماه‌های اخیر جان خود را از دست داده‌است. آلن اونیل، که نقش هیو را در یک نمایش جنایی در دوچرخه دوچرخه به عهده داشت، در ماه ژوئن درگذشت. ۴۷ ساله بود.


منبع
کویئک بازدید : 20 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
بازیگر, اولیویا وایلد با مبارزات انتخاباتی برخورد می‌کند. (برای مادرش!)

CHARLOTTESVILLE، Va." If Jason "که در همه چیز از" BoJack horseman "به" Tron's "(Chris Long)، هنرپیشه معروف فوتبال، به همراه خود نامزد کنگره، لسلی Wilde، که در آن سوی خیابان قرار دارد، به همراه خود نامزد کنگره، لسلی Cockburn، که در حال حاضر در کنار او اتفاق می‌افتد، می‌گوید:" آیا واقعا این اتفاق می‌افتد؟ " TGMN_EM" Braier با خوشحالی و ناباوری صورتش را در دست گرفت و گفت:


منبع
کویئک بازدید : 18 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
گروه  ضد  مهاجران  به  شش  نامزد  جمهوری‌خواه  کمک  مالی  می‌کند

براساس سوابق ارائه‌شده از سوی کمیسیون انتخابات فدرال در ارتباط با جان tanton، یکی از رهبران جنبش ضد مهاجرت و بنیانگذار چندین سازمان که به دنبال کاهش شدید مهاجرت قانونی و مخالفت با قانون عفو عمومی برای مهاجران در این کشور هستند، مجلس سنا و یکی از رهبران چند سازمان که به دنبال کاهش شدید مهاجرت قانونی و دو زبانه هستند، به عنوان بنیانگذار و رئیس این کمیته در وب سایت این زوج فهرست شده‌است. این زوج از سال ۲۰۰۷ بیش از ۶،۰۰۰ دلار به این کمیته اهدا کرده‌اند، براساس to filings.The شش نامزد که هر دو نامزد انتخابات مجدد مجلس سنا، لو Brat از پنسیلوانیا و کریس جیمز، دبیر ایالت کانزاس هستند که هر دو نامزد انتخابات مجلس سنا و کریس Kobach، دبیر ایالت کانزاس هستند. گزارش سیاسی کوک، کینگ را به عنوان یک پیروزی جزیی مورد توجه قرار می‌دهد، در حالی که مسابقات Kobach و برات به عنوان مرکز قانون فقر جنوب در نظر گرفته می‌شوند، یک سازمان حقوق مدنی که گروه‌های تنفر آمریکا را پی‌گیری می‌کند، tanton را به عنوان یک افراط‌گرا و چندین سازمان از سازمان‌های خود به عنوان گروه‌های تنفر فهرست می‌کند. Heidi Beirich، رئیس پروژه اطلاعات مرکز، می‌گوید: " این کمیته سابقه‌ای طولانی در کمک به کاندیداهایی دارد که با هر گونه تلاش برای اصلاح سیستم مهاجرت مخالف هستند، اما آن‌ها افرادی هستند که دیدگاه‌های ضد مهاجران دارند."

تانتون در سال 1986 به همكاران خود هشدار داد كه "حمله به لاتين"خواهد آمد. وی همچنین در مورد تفاوت در توانایی آموزش اسپانیایی ها و آسیایی ها سؤال کرد ، با استناد به "50٪ کاهش نرخ" برای اسپانیایی ها در مقایسه با"سوابق عالی مدرسه و سنت طولانی بورس تحصیلی" برای آسیایی ها. بروکس ، که برای انتخاب مجدد در 6 آلاباما نامزد شده بود. کینگ به طور غیرقانونی در کشور حضور داشته است. کینگ مواضع ضد مهاجرتی متعددی را اتخاذ کرده است ، لوایحی را ارائه می دهد که به شهروندی حق تولد خاتمه می یابد و می گوید تنوع "قدرت نیست."کینگ ماه گذشته به دلیل توئیت در مورد تیراندازی کنیسه پیتسبورگ که باعث کشته شدن 11 نفر شد ، مورد انتقاد قرار گرفت. "توسط خبرهای جعلی ، ناامید و نامشخص" ارکستر شده بود. مرد متهم به تیراندازی ، راب بورز ، طبق گزارش ها ، فریاد زد: "همه یهودیان باید بمیرند". برای کینگ بعد از صدای جیر جیر خود. کمپین های کینگ ، بارلتا و برات هر کدام حداقل 1000 دلار در دوره های انتخابات 2014 و 2016 دریافت کردند. کمپین های برات ، کوباچ ، بروکس و جیمز و تانتون ها به درخواست های اظهار نظر پاسخ ندادند.


منبع
کویئک بازدید : 17 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
نماینده مجلس مارک Pocan بتسی DeVos برای رهبری اداره آموزش نامناسب است. وقتش است که او استعفا بدهد.

هفته گذشته , بتسی DeVos , وزیر آموزش و پرورش , در برابر کمیته تخصیص مجلس سنا ظاهر شد تا درخواست بودجه 2020 دولت ترامپ را توجیه کند . در طول جلسه کمیته , اعضای کنگره - دموکرات و جمهوری خواهان - فرصت یافتند تا از او در مورد تعدادی از برنامه‌ها و تصمیمات سرمایه‌گذاری که برای دانش آموزان , آموزگاران و مدارس برای ما مساله‌ساز هستند , سوال کنند . پاسخ او نه تنها حقیقتی را تقویت کرد که ما به مدت دو سال می‌دانستیم : وزیر سی بت سی کاملا برای نظارت بر این بخش حیاتی آمادگی ندارد و باید قبل از اینکه اقدامات او عواقب خطرناک و غیر مسئولانه را به بسیاری از برنامه‌های حیاتی , از خدمات بهداشتی و اجتماعی , به آموزش ویژه و تحقیقات پزشکی ارائه دهد استعفا دهد . با این حال , طی جلسه روز سه‌شنبه با DeVos , نمایندگان او را در مورد برخی از most devastating از جمله آن‌هایی که برای المپیک ویژه , دانشگاه Gallaudet و موسسه فنی ملی ناشنوایان استفاده کردند , تحت فشار قرار دادند . DeVos نتوانست از قطع یا حذف این برنامه‌ها دفاع کند , بلکه فقط ادعا می‌کند که " ما باید برخی تصمیمات دشوار را اتخاذ کنیم " در حالی که ترامپ ابتدا سی پی سی را برای رهبری وزارت آموزش نامزد کرد , پرچم‌های سرخ بسیاری وجود داشتند که هر دو کنگره و مردم آمریکا متوجه آن شدند . نکته نگران‌کننده این بود که DeVos که هرگز دانش‌آموز مدرسه دولتی , معلم , مدیر , رئیس یا مدیر مدرسه نبوده است , هنگامی که سخنرانی

او همچنین نتوانست نقش مهمی را که وزارت آموزش و پرورش در زندگی دانش آموزان ایفا می کند ، به ویژه برای کسانی که ممکن است نیازهای ویژه ای داشته باشند ، درک کند. کنگره DeVos را در مورد کاهش بودجه برای آموزش های ویژه در مارس 26 ، 201903: 19 وقتی گفت که اجرای قانون افراد دارای معلولیت - یک برنامه فدرال که منبع اصلی بودجه کشور ما برای دانش آموزان در برنامه های ویژه آموزش است - بهترین نامزدی وی است. در عوض وی توسط سنا تأیید شد كه مایك پنس معاون رئیس جمهور با رأی دادن به كراوات ، اولین بار در تاریخ معاون رئیس جمهور از این قدرت برای تأیید نامزد كابینه استفاده كرده است. در طی چند ماه آینده ، DeVos او را تغییر نداد. دوره در مورد دانش آموزان با نیازهای ویژه یا هر موضوع آموزش عمومی دیگر. در عوض ، جلسه تأیید وی به عنوان نمایش آگاهانه از عدم درک اساسی وی و ظلم و ستم هایی که وی به عنوان رئیس آژانس مسئول بیش از 50 میلیون دانش آموز و سه میلیون معلم در سیستم های مدارس دولتی و نزدیک به 20 میلیون دانش آموز در آن مستقر می کند ، ایستاده است. دانشکده ها و دانشگاه های آمریکایی. در طول دو سال گذشته ، DeVos بارها و بارها نتوانسته است به دانش آموزان در مدارس دولتی آمریکا خدمت کند ، و تصمیم گرفت تا برنامه غلط و جدی خود را برای گسترش سریع نقش پیش ببرد. مدارس منشور در سیستم آموزشی ما. با وجود مدارس منشور که میزان شکست قابل توجهی دارند - از جمله برخی در ایالت ویسکانسین که من از DeVos خواسته ام با من تور کند - او برای تأمین بودجه اضافی ، از جمله 60 میلیون دلار اضافی در آخرین درخواست بودجه خود ، تحت فشار قرار داده است. اما حمله DeVos در آموزش عمومی با فراخوان نهایی او برای از بین بردن بودجه برای المپیک ویژه ، حمله به برنامه هایی برای کودکان دارای نیازهای ویژه یا پیشبرد مدارس منشور ناکام پایان نمی یابد

از جمله کودکانی که تغییر جنسیت داده تشخیص داده می‌شوند. اخیرا او همچنین از پاسخ دادن به اینکه آیا او فکر می‌کند مدارس باید براساس جهت گیری جنسی تبعیض قائل شوند و gender identity.Rela Olympics برای تبری از برنامه‌های مدرسه ما جان سالم به در بردند، امتناع کرد. در اینجا آنچه که ما برای تحقیر کامل آمریکا از دانشجویان آمریکایی انجام می‌دهیم، با آموزش K - ۱۲ پایان نمی‌یابد. DeVos مقررات مربوط به دوران اوباما را برای دانشکده‌های سود آور که از دانش آموزان حمایت می‌کنند را پشت سر گذاشته‌است، از جمله مبارزه برای جلوگیری از قانونی که به دانش آموزان و فارغ التحصیلان کمک می‌کند که مقادیر زیادی بدهی و مدارک مشکوک دارند. او همچنین در حال ناکامی در نظارت بر وام دانش‌آموزی است که به اداره کمک به دانشجویان آمریکایی، دفتر کمک‌های مالی دانشجویی، راه دیگری را عوض می‌کند. با وجود مبلغ خردکننده بدهی دانشجویی که امروز به آمریکایی‌ها بدهکار است، DeVos سه بار تلاش کرده‌است تا برنامه مدیریت وام عمومی را حذف کند، برنامه‌ای که به معلمان، آتش‌نشان‌ها و servants.When عمومی کشور ما کمک می‌کند تا به عنوان یک کل سابقه DeVos در وزارت آموزش را به دست آورند، واضح است که او دسترسی برابر و فرصت برای همه دانشجویان را ارج نمی‌گذارد. در عوض، DeVos دوباره و دوباره با علایق خاص و سیاست‌های عمیق و تبعیض‌آمیز دولت ترامپ جانب مجدد را گرفته‌است. در واقع، اقدامات او واقعا بخشی از یک الگوی بزرگ‌تر تحت ترامپ هستند که در آن دولت بر خدمت به آمریکایی‌هایی که سفید، ثروتمند و ممتاز هستند تمرکز می‌کند. DeVos دانش آموزان را در شهرهای خود رها کرده‌است، آن‌هایی که با پس‌زمینه‌های تنگ آمده‌اند، و بسیاری از دانش آموزانی که با worldview.When محدود خود همخوانی ندارند، در حال حاضر دسترسی برابر و فرصت برای همه سیستم آموزش عمومی را که در توسعه فرصت‌ها برای نسل بعدی آمریکایی‌ها و ens نقش حیاتی دارد، ندارد.

توجه داشته باشید که دانش آموزان ما - به ویژه برای آن‌هایی که در جوامع محروم و محروم از جامعه محروم هستند - منابعی که برای موفقیت لازم دارند را دارند . با این حال , بیش از دو سال به مدیریت ترامپ , آسیب‌هایی که توسط وزارت آموزش و پرورش صورت می‌گیرد باعث ایجاد تاثیرات ماندگار و ماندگار برای میلیون ها دانشجو و خانواده‌هایشان خواهد شد . با توجه به شکست مداوم رهبری او , زمان آن رسیده‌است که بت سی از نقش خود کناره‌گیری کند و به یک متخصص آموزشی متعهد اجازه دهد که در برابر دانش آموزان


منبع
کویئک بازدید : 23 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
روز طوفان خورشیدی سنت پاتریک با روشن کردن چراغ‌های شمال روشن

طوفان عظیم خورشیدی در حال حاضر در حال بمباران زمین است و می‌تواند نوره‌ای شمالی را به نمایش بگذارد تا شانس بیشتری برای دیدن نور سبز رقص داشته باشد. طوفان آغاز شد و به دلیل اثرات مغناطیسی, به رتبه " شدید " g4 داده شد. دانشمندان هواشناسی فضا طی بیانیه‌ای گفتند که این خطر برای ماهواره‌ها و فضانوردان در فضا نیست, اما می‌تواند بر سیگنال‌های gps و رادیو روی زمین تاثیر بگذارد. آن‌ها افزودند که طوفان خورشیدی با قطعی برق روی کره زمین مرتبط نشده است. [عکس از بزرگ‌ترین گلوله‌های خورشیدی خورشید را ببینید]. توماس برگر, مدیر عامل پیش‌بینی آب و هوا در طوفان g4, گفت: " این یکی از دو طوفان شدید ژئومغناطیسی است که ما در طول این چرخه خورشیدی تجربه کرده‌ایم. " دو انفجار بزرگ پلاسمای خورشید, که به عنوان یک توده بخار نام شناخته می‌شود, با سرعت به سمت زمین پیش می‌رود تا یک طوفان خورشیدی بزرگ‌تر ایجاد کند. منطقه فعال در خورشید که باعث تخم‌ریزی این فوران‌های زمین می‌شود, در حال حاضر دور از انتظار است. یک گرافیک کامپیوتری تولید شده از مرکز ملی پیش‌بینی آب و هوا, منطقه‌ای را نشان می‌دهد که قرار است در آن چراغ‌های شمالی به خاطر یک طوفان ژئومغناطیسی قوی که روز سه‌شنبه از زمین گذشته, دیده شود. رنگ‌ها متناظر با احتمال دیدن این طوفان است.

امشب در شمال اروپا منظره ای عالی از شفق قطبی خواهد داشت. Stargazers ایالات متحده همچنین ممکن است بتواند نمایش نور را هنگام سقوط تاریکی ببیند ، با فرض اینکه طوفان ادامه دارد. برخی از ناظران آسمان قبلاً منظره های شگفت انگیزی از چراغ های شمالی گزارش داده اند. "ما قبل از طلوع آفتاب امروز برخی از بینش های بسیار واضح شفق قطبی را شنیده ایم. "Brent Gordon ، رئیس شعبه خدمات هواشناسی فضایی مرکز پیش بینی آب و هوا ، در طول کنفرانس گفت. "بینش های شفق قطبی عمدتاً به ردیف شمالی ایالات متحده محدود می شد - مینه سوتا ، ویسکانسین ، هم داکوتای شمالی و هم جنوبی و همچنین ایالت واشنگتن... و البته آلاسکا نیز." - میریام کرامر ، Space.com این یک متراکم است نسخه گزارشی از Space.com. گزارش کامل را بخوانید. میریام کرامر را در توییتر دنبال کنید. Space.com را در توییتر ، فیس بوک و Google دنبال کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد عکاسی دیوید مک کلم ، وب سایت ، حساب توییتر و صفحه فیس بوک خود را بررسی کنید. اگر از طوفان ژئومغناطیسی 17 مارس عکسی شگفت انگیز از چراغ های شمالی گرفته اید و می خواهید آن را برای یک گالری داستان یا تصویر ممکن به اشتراک بگذارید ، تصاویر و نظرات را به ویرایشگر مدیریت Space.com ارسال کنید Tariq Malik در spacephotos@space.com. رصدخانه آنلاین Slooh سه شنبه شب با شروع ساعت 6 بعد از ظهر ، نماهای زنده از شفق از ایسلند را پخش می کند. ET می توانید مستقیماً از طریق Slooh یا liveP تماشا کنید? عکس های چراغ های شمالی: نمایش های شگفت انگیز شفق قطبی از 2014Video: X2.2 انفجارهای شعله خورشیدی به سمت زمین


منبع
کویئک بازدید : 21 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)
در حال حرکت؟ در زیر برخی روش‌های خلاقانه برای صرفه‌جویی در زمان، پول و سلامت تان آورده شده‌است:

تابستان بهترین زمان برای نقل‌مکان به خانه‌ها است , و تابستان امسال می‌تواند رکورد رکود پس از رکود اقتصادی باشد , اما اغلب شرکای شرکت در حال حرکت گزارش داده‌اند که این یکی از پر busiest ترین تابستان برای آن‌ها از زمان رکود اقتصادی بوده‌است . ما سطح استرس مشتریان را در بالاترین حد در تابستان امسال دیده‌ایم ." اما چرا ما این تغییرات گسترده را در تابستان انجام می‌دهیم , در حالی که دما در حال افزایش است ? آرون Steed , مدیر عامل " Meathead Movers " , می‌گوید : " به نظر می‌رسد که مردم می‌خواهند در چنین فصلی داغ حرکت کنند , اما واقعیت این است که چرا این کار پر رفت و آمدترین زمان در سال است و خانواده‌ها قادر به کاهش خانه‌های مدارس قبل از آغاز مدرسه هستند . در اینجا راهنمای کارشناسی ما این است که این کار را به صورت ارزان , ایمن و قابل‌اعتماد انجام دهید و باید در مورد Renting در مقایسه با آن‌ها بدانید . خریدن یک HouseOct . 30 , 201702 : 27 تلاش کنید در 1 weekdaySeptember 1 حرکت کنید , زمانی که بسیاری از اجاره‌ها شروع خواهد شد , در یک شنبه در روز شنبه سقوط خواهد کرد . اگر شما بتوانید با صاحب جدید خود مذاکره کنید , سعی کنید در روز هفته حرکت کنید ( یا اگر شما قادر به حرکت هستید ) , اگر مطمئن

سپس زمانی که این شرکت وسایل خانگی خود را دارد , movers ارسال کالا را تا زمانی که مشتری پول بیشتری بپردازد , منتشر می‌کند . او اضافه می‌کند : " من برای اجتناب از کلاه برداری , توصیه می‌کنم که شما به طور کامل با شرکت در حال حرکت ( کارگزار , کار در حال حرکت ( یا provider pod ) تحقیق کنید . " به همان اندازه که ممکن است عجله کنید , don't برای اولین راه‌حل تلاش کنید . Be " می‌گوید : " اگر شما در حال استخدام یک شرکت در حال حرکت هستید , رزرو کردن جعبه‌های پلاستیکی به بهترین شکل ممکن است ." شرکت‌های

to می‌گوید: "یک اشتباه که بسیاری از مردم انجام می‌دهند، بسته‌بندی کردن جعبه‌های بزرگ‌تر بدون فکر کردن به این است که آن‌ها واقعا چقدر سنگین خواهند بود و چقدر دشوار است که آن‌ها را جابجا کند". در اینجا چند توصیه بسته‌بندی سریع از "boxes Rachmany"، مدیر عامل و موسس of متحرک + ذخیره: برای اطمینان از اینکه آن‌ها همه بطری‌ها، به خصوص سرکه و سس سویا را بردارید تا مطمئن شوید که آن‌ها به طور حتم در جایی که بسته‌بندی حباب را بسته‌بندی می‌کنند و foam socksBubble و Styrofoam می‌توانند یک صورت‌حساب را جمع‌آوری کنند و همچنین برای محیط‌زیست مضر باشند، باید کار کرد. توصیه می‌کند: " با استفاده از چیزهایی که در حال حاضر دارید، با استفاده از مواد غذایی، حوله حمام، تی‌شرت و جوراب برای پوشش دادن موارد شکننده خود صرفه‌جویی کنید." Steed می‌گوید: " تعداد آیتم‌هایی که نیاز خواهید داشت، همراه با اندازه‌ها و چیزهای دیگر، قبل از این، یک روش بسته‌بندی در محل تنظیم کنید. همانطور که می‌توانید هر اتاق را بسته‌بندی کنید، جعبه‌ها را به دقت در یک گوشه قرار دهید و مطمئن شوید که آن‌ها را با استفاده از اتاق و محتوا علامت‌گذاری کنید "، بله، اما فراموش نکنید که این وظایف اجرایی را قبل از اینکه در آن کامیون متحرک سوار شوید انجام دهید.

"گریMalin" ,رئیسofHabitats,نیویورکمی‌گوید:"متاسفانه,شمادیگرنمی‌توانیددربارهبرنامهجدیدمالیاتی,کسب‌وکاروهزینه‌هایحرکتشخصیتاناطلاعداشتهباشید,پسوقتیبودجهخودرانقشه‌برداریکنیدآن‌هارادرنظرداشتهباشید."قانونجدیدمالیاتیهر گونهکسربودجهمربوط بهحرکتراازبینمی‌برد.جنیفرهاواردازcabinetryطراحیandکه26باردر30سالگذشته 26بارجابجاشده‌استمی‌گوید:"اگربرایmoversپولزیادیمی‌دهید,بایدبهکارسختآن‌هابامهربانی(معروفبه ,غذاوانعام)احترامبگذارید.پیتزایکانتخابآساناست,امااغلبآن‌هاترجیحمی‌دهندکه یکفردرادرهنگامپرسشترجیحدهند.مابه هریک ازافراددرانتهایاینحرکتانعام می‌دهیم.ایننمایشفوق‌العادهقدردانیهمیشهمورد استقبالقرار می‌گیردوشماهرگزنمی‌دانیدچهزمانیبایددوبارهبهآن‌هانیازداشتهباشید.هربارکهمن حرکتمی‌کردم,قسممی‌خوردم,"مندیگراینکاررانخواهمکرد."امامثلزایمان,کارورنجرا فراموشکردمودوبارهحرکتکردم."حفظنیرویکارخود راکناربگذارید,حرکت کردنمی‌توانددریکسطحعاطفیمالیاتبگیرد.دکترفرانWalfish,یکخانوادهوروان‌پزشکرابطهمی‌گوید:"درطیاینتحولبسیاراسترسزاخواهیدداشت,زیراباعثایجاداضطرابجداییدربزرگسالانوهمچنینکودکانمی‌شود.دقتکنیدکهخوابراحتداشتهباشید,خوببخوریدوورزشکنید."بر حذر باشید.

طراحی خانگی ese برای رسیدن به خانه شما برای بهار … بر روی چند نکته دیگر از این قبیل ? اخبار NBC بهتر از روش‌های بهتر , سالم‌تر و باهوش‌تر برای زندگی است . برای newsletter ثبت‌نام کنید و در فیس بوک ,


منبع

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 1,125
  • بازدید کلی : 3,237