loading...
MadonnaKshlerin
کویئک بازدید : 18 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)
منتقدان دولت جدید سقط‌جنین را یک حمله با انگیزه سیاسی به زنان می‌نامند.

رئیس‌جمهور روز جمعه گفت که قانون جدید سقط‌جنین رئیس‌جمهور دونالد ترامپ یک مانور با انگیزه سیاسی است که دسترسی به طیف گسترده‌ای از خدمات بهداشتی برای زنان را محدود می‌سازد - به ویژه مدافعان حقوق سقط‌جنین و قانون گذاران دموکراتیک. به گزارش nbc, معاون اجرایی فدراسیون بچه‌دار شدن آمریکا که کنترل تولد, معاینات سرطان و سایر خدمات به بیماران را فراهم می‌کند, گفت: " هدف از این حمله, جلوگیری از دسترسی زنان به اطلاعات پایه بهداشتی است که به والدین برنامه‌ریزی‌شده نیاز دارند. " یک مقام مدیریت ترامپ گفت که دولت او " بررسی انتخاب‌های قانونی ما " از طریق زبان دقیق قانون پیشنهادی دادستان که به اداره مدیریت و بودجه وزارت بهداشت و خدمات انسانی ارائه شده‌است, هنوز آزاد نشده است. سارا ساندرز, منشی مطبوعاتی کاخ سفید در اواخر روز جمعه در بیانیه‌ای گفت که این طرح " امید ترامپ را برآورده می‌کند تا سلامت زنان را بهبود بخشد و اطمینان حاصل کند که بودجه فدرال برای تامین بودجه صنعت سقط در نقض قانون مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. " به اصطلاح " هاید قانون " پول x را به طور مستقیم برای سقط‌جنین استفاده می‌کند اما برنامه‌ریزی‌شده par

enthood و دیگر ارائه دهندگان خدمات بهداشت و درمان گاه از همان تسهیلات و پرسنل برای سقط‌جنین و دیگر مراقبت‌های بهداشتی استفاده می‌کنند. تصمیم دادگاه عالی برای سقط‌جنین، حق قانونی برای سقط‌جنین را تشکیل داد، قضات در موردی ۱۹۹۰ رای دادند که ابهام حول یک بخش از قانون تنظیم خانواده مورد استفاده قرار گیرد. وزارت بهداشت و خدمات انسانی می‌تواند قوانینی را که استفاده از بودجه فدرال برای سقط‌جنین را محدود می‌کند، مطرح کند. به این معنا که قانون به اندازه کافی تیره است که هر دولت جدید قدرت تغییر قوانین را داشته باشد و طرفداران و منتقدان برنامه administration's می‌گویند که انتخاب بین دریافت پول برنامه‌ریزی خانواده فدرال و ارائه سقط‌جنین و services.And مرتبط با آن‌ها موافقت می‌کند: ترامپ، آن‌ها می‌گویند که می‌خواهد به رای دهندگان جمهوری خواهان در پیشبرد این انتخابات میان دوره جمهوری خواهان عضو حزب جمهوری‌خواه، مانند سوزان بی، انگیزه دهد." مارجوری Dannenfelser " رئیس بخش انتونی ان را به عنوان یک چیز خوب انتخاب کرد. براساس مقررات قدیمی که بین بودجه برنامه‌ریزی خانواده و خدمات سقط‌جنین تاثیر می‌گذارد، "فاستر Glenn Foster" روز جمعه این برنامه را حرکتی بدبینانه تلقی کرد و خواستار بازگرداندن زندگی Reagan به عنوان یک ابزار سیاسی در women.Trum شد.

بنگاه‌های تجاری ثابت می‌کنند که رئیس‌جمهور تنها به یک چیز اهمیت می‌دهد: دونالد ترامپ، فعال دموکرات گفت: "دونالد ترامپ". اما در استراتژی انتخاباتی موازنه وجود خواهد داشت." ندای درونی من این است که اساس حزب دموکرات در حال حاضر ۹۹ درصد است. او در یک تبادل ایمیلی با اخبار NBC گفت: "پایه حزب جمهوریخواه این نیست" نیاز ر به انگیزه دادن به حوزه انتخاباتی آن‌ها و احتمالاً این کار را انجام می‌دهد. critics می‌گوید: "زنان تحصیلکرده با تحصیل در کالج می‌توانند به جنوب بروند و آن‌ها یک بلوک بحرانی در suburbia هستند" و شکایت علیه ترامپ: معاونت ریاست‌جمهوری برنامه‌ریزی‌شده ۱۸، ۲۰۱۸۰۱: ۰۲ خارج از عرصه کارزار سیاسی، تاثیر آن کاهش دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی برای میلیون‌ها زن است. سوفیا ین، مدیر عامل بهداشت Pandia که خدمات کنترل زاد و زایمان را تامین می‌کند و نه درصد از بیمارانی که از آن‌ها سود می‌برند، می‌گوید: "این امر منجر به مرگ بیشتر زنان می‌شود؛ چرا که پزشکانی که سقط‌جنین را انجام می‌دهند، دیگر قادر به انجام یک محدوده کامل از مراقبت‌های بهداشتی نیستند". از آنجا که قانون اگر به طور موثر مراجعات سقط‌جنین را از فعالیت‌های برنامه‌ریزی خانوادگی جدا کند، منتقدان می‌گویند که ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی از بحث در مورد گزینه‌های مربوط به سقط‌جنین منع می‌شوند.

مراجعه به ake ، در حالی که زبان فعلی را نیز رها می کند و آنها را مجبور به مشاوره بیماران در مورد گزینه های سقط جنین می کند. لاگوئنز اظهار داشت که ترامپ خود را به روش هایی که در نهایت به زنان آسیب می رساند وارد روابط پزشک و بیمار می کند. "رئیس جمهور که تفاوت بین HIV را نمی داند. و HPV نباید دخالت کند. ".


منبع
کویئک بازدید : 22 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
ملاقات  با مردی  که  همه چیز  را درک می‌کند  -  و  دوست  Unlikely  او  .

الهام بخش آمریکا: با مرد درخشان که همه چیز را به یاد می آورد ملاقات کنید. 2، 201701: 46NASHVILLE - HK Derryberry با فلج مغزی کور است ، اما این ممکن است کمترین چیزی باشد که باید درباره او بدانید. Derryberry می تواند به محض قدم زدن در اتاق ، فرد را با بوی خود شناسایی کند. "پزشکان به من گفتند HK عقب افتاده ذهنی بود. "مادربزرگش ، مروارید دریبری ، به NBC News گفت. "من بسیار سخت کار کرده ام تا به او کمک کنم تا بر برخی از ناامیدی های خود غلبه کند." معلوم می شود که اخراج HK از ابتدا اشتباه بزرگی بود. او فقط یکی از تعداد انگشت شماری از مردم جهان است که دارای حافظه اتوبیوگرافیک بسیار برتر است - هیپرتیسم. این شرایطی است که او را قادر می سازد هر وعده غذایی را که از کودکی خورده است به خاطر بسپارد ، و یادآوری کامل او را از رویدادهای مهم ورزشی که به آن گوش داده شده است. HK Derryberry یک روش منحصر به فرد برای افراد جذاب دارد که برای اولین بار با آنها ملاقات می کند و روز دقیق هفته را که فقط با یک سال و تاریخ به دنیا آمده اند اعلام می کند. "شما یک روز گذشته از 18 سال به نظر نمی رسد ،" او با زنانی که با یادگیری سن آنها ملاقات می کند ، کنار می رود. یک دوستی غیرممکن که 17 سال پیش توسعه یافته است ، زندگی HK را حتی قابل توجه تر می کند. HK Derryberry (سمت چپ) و جیم بردفورد (سمت راست) در رستوران خانم برندگان مرغ و بیسکویت در نشویل ، تنسی اندکی پس از اولین جلسه خود. جیم بردفورد ، سپس یک مدیر اجرایی لباس. گوشه ، با پاهایش در پرانتز ، گوش دادن به رادیو HK 9 ساله بود. "اگر بچه های معلول را دیدم ، معمولاً سعی می کردم از ترس اینکه والدینشان مرا خیره کنند ، به آنها نگاه نکنم."

اولین جلسه آنها. "من فکر می کنم این دیوانه ترین بچه ای است که من تا به حال دیده ام." HK آن روز در رستوران بود زیرا مادربزرگش مروارید جایی برای ترک او نداشت زیرا او 8 ساعت کار خود را پشت پیشخوان انجام داد. مادر HK در حین بارداری با او در یک تصادف غم انگیز درگذشت. پدرش او را در سن 5 سالگی رها کرد. اما 17 سال بعد هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که چگونه این جلسه شانس به یک دوستی بعید تبدیل می شود که اکنون الهام گرفته از کتابی از HarperCollins است ، "بیداری HK Derryberry". جیم بردفورد (سمت چپ) و HK Derryberry (سمت راست) با NBC News صحبت می کنند. و در آن زمان ، جیم بردفورد چیزی بیش از یک دوست با HK شد - یک پدر. آنها اکنون کشور را متلاشی می کنند و سخنرانی های الهام بخش در مورد رابطه خود با انواع مخاطبان می کنند. اگر نه برای بردفورد ، مادربزرگ HK مروارید گفت که او "می خواهد بود. در خانه نشسته با من و گوش دادن به تلویزیون با یک گوش و رادیو با گوش دیگر. "اما دنیای HK همه به دلیل یک دیدار شانس با مردی که او را تغییر داده است باز شد. از این روزها ، و احتمالاً پسری با فلج مغزی نیست. ". "این ممکن است فقط کسی باشد که به یک دوست خوب نیاز داشته باشد."گزیده ای از"بیداری HK Derryberry" در زیر آمده است. من اغلب در مورد انتخاب من در آن روز تعجب کرده ام که به جای راست به چپ بپیچید. با نگاهی به گذشته ، این تصمیم ناچیز عواقب تغییر زندگی داشت. تنها چیزی که می دانم این است که در آن صبح شنبه خاص ، خدا GPS من بود ، و او مرا در یک مأموریت قرار داد. به نظر من غیرقابل تحمل است که زمان خیلی سریع گذشت. بانک حافظه من پر از یک عمر دلهره آور ، طنزآمیز و حتی چند داستان شرم آور است که مشخصه دخالت من در زندگی HK است

xpertsممکن استمعجزه‌آسارا بعد ازلمساودر نظر بگیرد-وپس ازنودوششروزمراقبتاز آن‌ها.منهرروزخدارا به خاطرتصمیممادربزرگشبرایزنده ماندنبه اوشکرمی‌کنم,ووقتیفکرمی‌کنمکهچطورمی‌تواندبهراحتیدر برابرit.Justتصمیمبگیرد,وقتیکه اوبهتمامخانم‌هاییکه باآن‌هاملاقاتمی‌کندفکرمی‌کنم,HKیکروزبیش ازهیجدهسالبه نظرنمی‌رسد.امروزاوشباهتکمیبهپسرکوچکوجذابیداردکهدرآنصبحسردپاییزیدرسال 1999ملاقات کردم.حالابلندترشده,موهایشبه خوبیمرتب شده,ولبخندکاملهم می‌زند,بهخاطرbracesودرمانتخصصیدندان‌پزشکی,تعریفیکیازدوستاندندان‌پزشکمحلیوکارکنانش.یککمدبه روزشده وشیک, او رابه سمتدانشجویاننگاهمی‌دارددر حالیکهمهارت‌هایارتباطیعالیومهارت‌هایارتباطیعالیمردمرا بههمینشکلجذب می‌کند,بازتابدرآینهمنشباهتکمیبهمردیدارد کهشانزدهسالپیشبااوآشنا شدهبود .در آن زمانمنپنجاهوششسال داشتم,امابهزودیهفتادوسهشد.منخیلیزودبه بازنشستگیفکرمی‌کنم.موهایخرماییمنحالالاغروخاکستریشدهوپاهایکلاغاجتناب‌ناپذیرمنپخششده‌اند.اینواقعاباعثمی‌شودکه روزمنبهاین اسممعروف شود-بهاصطلاحدوستانممی‌گویندکهمنبهشغلنمایندگیفروشاوادامهمی‌دهمویکمادربزرگفوق‌العادهبرایمکوکاتریندرکارولینایشمالیاست.اودرزندگیهردودخترمادخالتداردودرنوشتن SMSبهیکمتخصصتبدیلشده‌است,فقطبرایبرقراریارتباط.اوعاشقگذراندنروزه‌ایآفتابیتابستاندرخانهدریاچهوبادوستاندرفلوریدااست.شبجمعههنوزبرای"وظایفبزرگسالان" رزروشده‌است.مااینشبرا رزرومی‌کنیمچونمطمئننیستمکهاوازهمهچیزهایاحمقانهلذتمی‌بردومنهمدوستدارمدربالایofآوازبخوانمیابرایبازیبسکتبالبازی کنیم.امااونسبت بهآنمهرباناستومعمولازیادحرفنمی‌زند.اگرصدابیشاز حدبلندشود,اوفقطدر رامی‌بنددوبهکارشادامهمی‌دهد.بخشیازدرآمدحاصل از کتاببرایمراقبت‌هایبهداشتیونیازهایمالیHKدرآیندهفراهمخواهدشد.


منبع
کویئک بازدید : 21 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)
Airbnb  ده‌ها  of  جدید  را  معلق کرده‌است  که  محدودیت‌های  coronavirus  را زیر پا می‌گذارند

او روز جمعه اعلام کرد که اجاره خانه‌های اجاره‌ای در نیو جرسی را به حالت تعلیق درآورده یا از بین برده‌است, که چند روز پس از آن صورت گرفت که رئیس دولت این کشور را به افزایش اخیر در مجلس عوام متصل کرد. کریس برات, معاون ارشد و نایب‌رئیس ارشد سیاست و ارتباطات جهانی, در بیانیه‌ای گفت: " ما با " مورفی " می‌ایستیم و ما از فراخوان خود برای توقف فعالیت‌ها و ترویج رفتار حمایت می‌کنیم که به سلامت عمومی احترام می‌گذارد. " او گفت: " ما خانه‌های خود را قدغن می‌کنیم و رفتار غیرمسئولانه در سکوی خود را تحمل نخواهیم کرد. این شرکت در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت: " فهرست تحت‌تاثیر قرار گرفته در بخش‌های شمالی, مرکز و جنوب نیوجرسی, این شرکت در مطبوعات خود اعلام کرد که به اکثر احزاب توسط تماس گیرندگان با معافیت دو ساعته آن‌ها در مورد احزاب و رویدادها هشدار داده شده‌است " و افزود که " اکثریت عظیم " میزبان در ایالت از دستورالعمل‌ها پیروی کرده‌اند. " فیل مورفی " (فیل مورفی) در یک کنفرانس خبری روز چهارشنبه احزاب داخلی را به عنوان شرکت‌کننده در افزایش موارد زیر انتخاب کرد. او گفت: " آن‌ها به طرز موثرتری از دور خارج می‌شوند. " " آن‌ها ایمن نیستند. دوره. مورفی گفت: " یک سری از احزاب خانگی اخیر, از جمله یکی از آن‌ها, با بیش از ۱۰۰ مورد جدید ارتباط داشته‌اند. این فرماندار در اوایل هفته جاری اعلام کرد که پس از اینکه پلیس شهرستان جکسون یک حزب خانه را منحل کرد که بیش از ۱۵۰ نفر مهمان داشت, سه نفر از این افراد نیز برای این ویروس آزمایش شدند. " مورفی " روز چهارشنبه گفت که هنوز مشخص نیست که چند نفر از این افراد از این حزب تشکیل شده‌باشند, اما کمیسیونر سلامتی دولت بر این باور است که این ایالت در روز پنج شنبه توییت کرد که دولت موارد مثبت جدیدی را اعلام کرده‌است. نیوجرزی بیش از ۶۰۰ مورد از آن را داشته‌است.

براساس آمار شبکه ان‌بی‌سی، تقریبا ۱۵،۸۰۰ نفر کشته شدند.


منبع
کویئک بازدید : 11 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)
نحوه کار با شیشه به هنرمند Kazuki Takizawa کمک کرد تا درباره سلامت روان باز شود

اولین هنرمندی که از یک استودیو دیدن کرد, شیفته تطبیق پذیری و نحوه تغییر شیشه مذاب در یک لحظه شد. سپس دانشجویی در دانشگاه هاوایی در باره می‌گوید که عاشق رسانه است و اینکه چطور با آن کار می‌کند هم خطرناک و هم مورد نیاز است. او به اخبار nbc گفت: " وقتی [شیشه] مذاب است, مایع آن واقعاً جادویی و بسیار فنی است. " " من کاملاً اسیر بودم. همچنین به خطر و هیجان درگیر در فرآیند شکل‌دهی شیشه ذوب‌شده علاقه داشتم. در تایلند و هنگ‌کنگ بیشتر از یک رسانه مورد علاقه پیدا شد: او اغلب احساس می‌کرد که به خاطر موانع زبانی دچار مشکل شده‌است. هنر - به ویژه شیشه - به او کمک کرد تا احساسات خود را بهتر نشان دهد که قادر به برقراری ارتباط با هنرمند نیست. او گفت: " من حرفه خود را به عنوان یک دانش‌آموز با استفاده از دیگر واسطه‌ها آغاز کردم و فکر می‌کنم به خاطر ویژگی‌هایی که من واقعاً دوست دارم به عنوان بخشی از زبان خود استفاده کنم, با شیشه گیر کردم. " برای مثال: شفافیت و از لحاظ تاریخی شیشه مانند یک مخزن / کانتینر است. … هیچ رسانه دیگری نمی‌تواند آن زیبایی را بیان کند. " امروز, سال گذشته از کارش برای برقراری ارتباط با بیماری روانی استفاده می‌کند در حالی که دیگران را به صحبت درباره بهداشت روانی تشویق می‌کند که می‌تواند در جوامع آسیایی - آمریکایی بدنام باشد. " این از طریق هنر بود که توانستم با برخی از احساساتی که سخت بود مواجه شوم. براساس مطالعه‌ای که در مجله آمریکایی بهداشت عمومی منتشر شد, آمریکایی‌ها کم‌تر از مردم عادی به دنبال خدمات سلامت روانی هستند. این گزارش نشان داد که ۹۰ / ۵۷ درصد از مردم کشورهای آسیایی بررسی شده به دنبال کمک بودند در حالی که تا زمانی که یک همکلاسی به او گفت که نگران است ممکن است افسرده باشد. گفت

y نظرات خود را شانه بالا انداخت، اما چند هفته بعد تصمیم گرفت که پزشک را ملاقات کند و در ماه اوت با دو قطبی تشخیص داده شد، Takizawa در مورد سلامت روانی در بنیاد Nibei مستقر در کالیفرنیا و موسسه هنر شیشه توکیو در توکیو، ژاپن صحبت کرد. او گفت: " من از کار خود به عنوان ابزاری برای گفتن داستانی درباره افسردگی، بیماری روانی و خودکشی استفاده کرده‌ام. او گفت: " پس از کالج، I از یک دوره افسردگی که احساس می‌کرد قادر به کمک به خود یا برادرش نیست، استفاده کرده‌ام. But گفت: " من فکر می‌کنم که ایجاد هنر و استفاده از آن به عنوان خروجی برای بیان، بخش مهمی از سلامت روانی من بوده‌است." این قطعه یک ساختار ۱۱ فوتی "پوسته مانندی" است که از بیش از ۳۰۰ پنل شیشه‌ای سفارشی ساخته شده‌است. او گفت: " رنگ‌های این پانل‌ها براساس مطالعات chromotherapy انتخاب شده‌اند، در حالی که برای مبارزه با افسردگی من به عنوان یک دانش‌آموز، من خیلی شیفته شکل‌های دیگر درمان شدم." او گفت که جرات سخن گفتن در مورد احساس خودکشی در آن زمان را ندارد، بنابراین یک قطعه هنری با نام "دوباره گیج‌کننده" ساخت و سپس یک صدف شیشه‌ای از یک پل پرتاب کرد.

صدها قطعه خرد شده را به عنوان نماد تجدید حیات و امید به هم چسبانده بودند . این مجسمه در کنار یک بلندی از پارچه‌ای که او برای اندازه‌گیری فاصله سقوط به کار می‌برد ارائه شده‌است , و [ من ] آن‌ها را به گونه‌ای کنار هم قرار دادم که احساس کنم میلیون‌ها تکه از قطعات را خرد کرده‌ام . " او نصب خود را " شکستن سکوت " توصیف می‌کند و می‌گوید : " در حالی که یک سیستم آب از بالای سر چکه می‌کند , صدها وسیله شیشه‌ای در مرکز قرار دارند . " Takizawa گفت : " اگر شما فردی

علاوه بر این , Takizawa با چوب , سنگ , فلز و فیبر , در میان دیگر materials.Taki zawa , می‌گوید که او از الگوهای طبیعت الهام‌گرفته است و اغلب به بررسی مفهوم حفاظت از زندگی فرد از طریق استفاده از درونگرا بودن می‌پردازد و اشاره می‌کند که او یاد گرفته‌است چگونه خود را در شرایط نامساعد قرار دهد و از طریق گفتگوهای عمومی , بیشتر در مورد هنر و سلامت روان صحبت کند . Takizawa گفت که او از زمان تبدیل شدن به یک هنرمند و صحبت در ملا عام در مورد تشخیص خود با اختلال دو قطبی , گفت که او بسیاری از افراد الهام‌بخش را ملاقات کرده‌است که با بیماری روانی زندگی می‌کنند . من واقعا معتقدم که کاری که من به عنوان یک هنرمند انجام می‌دهم , ایجاد تغییر مثبت در اطراف من است و همچنان که به عنوان یک هنرمند رشد می‌کنم , به تغییر ادامه خواهد داد . مثل این نیست که scrape و خونریزی کنی . همه


منبع
کویئک بازدید : 20 چهارشنبه 26 آذر 1399 نظرات (0)
پرواز امارات با نزدیک به دو ده مسافر بیمار در JFK

یکی از بزرگ‌ترین هواپیماها در جهان که از دبی پرواز می‌کند توسط پلیس, آمبولانس‌ها و جاسوسی در جان اف. مقامات بهداشتی شهر نیویورک گفتند که فرودگاه بین‌المللی کندی در روز چهارشنبه زمانی که نزدیک به دو جین مسافر و خدمه در طی پرواز ۲۴ ساعته احساس بیماری کردند, به طور تقریبی با خدمه پرواز کردند. ارین سایکس گفت: " این دو سطح بود و زمانی که ما در سطح اصلی سوار می‌شدیم, فقط ده‌ها نفر سرفه می‌کردند و تا نیمه پرواز, احساس می‌کرد که یک درمانگاه پرواز است. " " مثل یک سمفونی سرفه بود. مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری در ابتدا گزارش دادند که سه ساعت بعد خطوط هوایی امارات اعلام کردند که سه ساعت بعد هواپیمایی امارات اعلام کرد که یکی از خدمه پرواز " بستنی وانیلی " که آهنگ " نوزاد یخ یخ " را ضبط کرده‌است, و اعضای خدمه آن به مرکز پزشکی بیمارستان جامائیکا منتقل شده‌اند. سخنگوی خطوط هوایی امارات در بیانیه‌ای گفت: " همه مسافران پیش از پرواز با مقامات بهداشتی محلی غربال شدند و سه مسافر و هفت خدمه برای مراقبت و ارزیابی بیشتر به بیمارستان منتقل شدند. " " نه مسافر در محل نزدیک هواپیما غربالگری پزشکی دیگری انجام دادند و بعد از آن آزاد شدند. بقیه مسافران اجازه خروج و خروج از دبی را داشتند. فرودگاه بین‌المللی کندی در فرودگاه بین‌المللی کندی در بیانیه‌ای اعلام کرد که مسافران و خدمه بیمار " بلافاصله منزوی و ارزیابی شدند ". ام.

مسئول بازیگری اداره بهداشت و بهداشت شهر نیویورک در یک کنفرانس خبری گفت که این موسسه نمونه‌های تنفسی از 10 بیمار را به دست آورده‌است . دکتر Barbot , معاون کمیسر کنترل بیماری در اداره بهداشت و درمان نیویورک , گفت : " به نظر می‌رسد که این بیماری در حال حاضر با مشکلات شکم همراه بوده و کارکنان را وادار به پذیرش سرویس‌های بهداشتی کرده‌است " . یک نماینده برای بستنی وانیلی که نام واقعی اش رابرت وان Winkle است , تایید کرد که این خواننده رپ در روز 5 سپتامبر پس از اینکه ستاره سریال " The Vanilla " در روز 5 سپتامبر سال 2018 در دبی فرود آمد , توییت کرد . او پیش از این فرودگاه

مکی، ۳۶ ساله، در مصاحبه‌ای در خارج از فرودگاه جان اف کندی گفت: " پرسنل کابین هواپیما در حالت وحشت بودند، آن‌ها در حالت وحشت بودند و پس از بازرسی مقامات آمریکایی هر یک از ما را بازرسی کردند تا اینکه به خارج رسیدیم. مکی، یک مجری تلویزیون از دبی، گفت: "آن‌ها واقعا به خوبی با آن برخورد کردند و از گزارش ۱۰۰ نفر بیمار مطلع شدند"، اما خدمه کابین به من گفتند که این هواپیما ۱۰ سال دارد، بنابراین نمی‌دانم، " پرواز برگشت A۳۸۰ به دبی با حداقل سه ساعت به تعویق می‌افتد."


منبع
کویئک بازدید : 20 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)
نویسنده: فهرست خواندن بهاره

هنگامی که در دهه 90 از کالج بیرون آمدم , به اندازه کافی خوش‌شانس بودم که یک کنسرت با ماری دی را اجرا کنم . براون در انجمن ماری Brown - یکی از اولین عوامل ادبی آمریکایی در شهر نیویورک است . دفتر او که در مرکز شهر منهتن قرار داشت همیشه مرکز نویسندگان و هنرمندانی مانند a بیلی , ایمان رینگولد , آرتور گل‌ها و اد بردلی بود . فهرست زیر گواهی بر توانایی مستمر ما برای ایجاد زیبایی , هنر و فرهنگ حتی در چالش برانگیزترین این فهرست است , من نه تنها چند کتاب را عرضه می‌کنم , بلکه همچنین به کمک چند نفر از makers هم کمک کرده‌ام : نویسندگان و اندیشمندانی که به شیوه خود به فرهنگ سیاه کمک می‌کنند و زندگی آن‌ها واقعا انعکاسی از برتری سیاه است . " Toms " , " Coons " , " mulattoes " , " Mammies " , " باکس " و " باکس " . An " تاریخ سیاهان در فیلم‌های آمریکایی , به روز شده و گسترده توسط دونالد BogleBloomsbury Academic , mulattoes , Mammies باکس : یک تاریخ interpretive سیاهان در فیلم‌های آمریکایی " توسط دونالد BogleI اولین بار در دهه 90 میلادی با تیا ویلیامز در دهه 90 آشنا شد . تنها چند بار فکر کردم که در زندگی ام خواهم مرد , و با یک مترو به برانکس رفتم , با تیا ویلیامز که یک داستان را

او در بروکلین زندگی می‌کند و در بروکلین, به مبل و به مبل, مدیر کپی است. اتفاقاً انتخاب کتابش توسط دونالد رامسفلد نوشته شده‌است, که یکی از بسیاری از افرادی بود که من از طریق ماری براون ملاقات کردم. تبدیل به هالیوود قدیمی شدم. حتی به عنوان یک دختر کوچولو, واضح بود که در نوجوانان, % s, % s, % s, و % s, سفید و سیاه در هیچ جای یک‌سان نیستند. در آن فیلم‌های اولیه, افراد سیاه‌پوست در حاشیه قرار داشتند, و از صحنه‌هایی به عنوان خدمتکار, خدمتکار, خدمتکار, بردگان, دختران رقص, باربران, فاحشه, و دستانی به زمین می‌افتادند. من همیشه فکر می‌کردم که این بازیگران چه کسانی هستند. تمام پرسش‌هایی که من در این باره به آن‌ها دادم این بود: تاریخچه توضیحی سیاه‌پوست در فیلم‌های آمریکایی. " اولین باری که آن را خواندم, شوکه شدم و به این نتیجه رسیدم که این فعالان " بازیگران گمنام " نبودند. افراد سیاه‌پوست در اوایل قرن بیستم می‌دانستند که چه کسانی هستند. آن‌ها در صفحه تلویزیون خودمان بودند. آن‌ها ستاره‌های سینمایی ما بودند. من آن را دوست دارم. این بازیگران پیشگام فیلم, به آغاز هالیوود سیاه اشاره کردند و سفر آن‌ها شگفت‌انگیز است. فیلمی به نام " نمک: رمانی به نام " نمک: رمانی به نام " نمک: رمانی بدون حضور هاییتی ". صحبت‌های من با هاول در طی سال‌ها در مورد فرزند پروری, نوشتن و معنویت بیشتر به تاملات شخصی خودم درباره این پرسش اضافه می‌شود. هاول, نویسنده, وبلاگ نویس در پست پست و بانکدار سرمایه‌گذاری این اجازه را داشت تا در مورد رهایی از " نمک " اظهار نظر کند.

به عبارت دیگر آتش! بنابراین، خواندن اولین اثر ادبی دانیل Boursiquot (Danielle SALT)در مورد پرواز جالبی به تجربه آمریکایی هاییتی نیست. این در مورد کامل و غوطه‌وری کامل مانند طوفان Matthew است. هدایای بی‌پایان نویسنده در حال ظهور به عنوان یک جوان young جوان به نمایش گذاشته می‌شوند، در یک روایت بسیار عالی که علیه ساعت حرکت می‌کند تا زندگی اش را به دختر متولد نشده اش توضیح دهد. در بخش اول، Imperatrice، رئیس خانواده Seraphin، به همسر توهین‌آمیز دخترش که به نقل ذکر شده اشاره می‌کنند، پاسخ می‌دهد. هدایای خانم Boursiquot به عنوان یک راوی ادبی مرا به یاد زیباترین زنی که نویسنده آمریکایی اهل هائیتی، Edwidge Danticat است و اولین کراک به نام کراک Danticat که در آن زبان زیبا و روایت قانع‌کننده برای نسل‌های آینده ایجاد می‌شود، به تصویر می‌کشد: اوکتاویا ای." باتلر "از خانواده" باتلر "و" خون کودکان دیگر "که از سوی اوکتاویا ButlerDeborah کوئل" داستان دیگر " منتشر می‌شود، یک نویسنده و نویسنده و نویسنده مستقل و مستقل است." " " " " " "کوئل" از روزه‌ای ما در دهه ۹۰ میلادی و "بروکلین" ما، به این معنی است که ما اغلب در درک متقابل دیگر بین این دو نفر در منهتن و بروکلین در "TED"، جایی که من آن را در یک هتل منهتن ملاقات کردیم، احساس آرامش کردیم. بله، این قدرت of خان است." کوئل "می‌نویسد:" به طور خاص، "Parable"، و "Bloodchild" و دیگر داستان‌ها، هم توسط "اوکتاویا". زمانی که اولین بار "Parable of the Sower" را خواندم، احساس می‌کردم که به گونه‌ای مرا برای رویداده‌ای خاص در آینده آماده می‌کند. و سپس وقتی خاموشی سال ۲۰۰۳ رخ داد (نیویورک)احساس می‌کردم که به شیوه‌ای بسیار دقیق‌تر آنچه را که مردم به طور غریزی شروع به راه رفتن کردند درک می‌کنم. الگوی حرکت بسیار مهیج بود.

تماشا کنم. همچنین باعث شد تا صبح روز بعد در جستجوی غذا, از محیط اطرافم مطلع باشم. ماهیت داستان مثل یک واکسیناسیون برای تمام چیزهایی است که الان اتفاق می‌افتد و دقیقاً همان چیزی است که باید از حافظه بلند مدت تجربه خواندن فرا خوانده باشم. داستان‌های کوتاه و داستان‌های دیگر به من یاد دادند که چطور تحمل سختی‌ها را با مردمی که خوب به نظر می‌رسند, تحمل کنم اما در حقیقت نامهربان و کاملاً خطرناک هستند. مرا در مسیری قرار داد که یاد بگیرم چگونه آرام, سالم و در هر جایی که هستم تمرکز کنم. اول آن را قبل از شروع کار در نشر شرکت خواندم, و یکی از کتاب‌هایی است که به نجات زندگی من کمک کرد. من روزانه در مورد انرژی کشت شده در خودم فکر می‌کنم. برای خواندن این دو کتاب این است که به راحتی در مسیر نخبگان سیاه‌پوست اصلی قرار گیرند: دانیل مورای و داستان یک دوره فراموش‌شده توسط الیزابت داولینگ, " نخبه سیاه‌پوست ": دانیل موری و داستان یک دوره فراموش‌شده " توسط الیزابت اسمیت درباره بسیاری از چیزهایی که در حین کار با ماری دی. براون قدرت و حضور غیرقابل‌انکار طبقه کارگر سیاه حرفه‌ای بود. ماری دی. براون فرزند دوران حقوق مدنی است و دانش و دانایی او در من نوعی آگاهی از برتری است که اغلب در رسانه‌های ما خاموش می‌ماند. این نوع کتابی است که بی‌رحمانه دنبال می‌شود تا نور روز را ببیند. این پیشنهاد من برای این لیست است: پیروی از زندگی دانیل مورای, داولینگ کوری نشان می‌دهد که خوانندگان نه تنها آزادی بزرگی را که باید در آن دوره پس از جنگ داخلی داشته باشند, نشان می‌دهد, اما قانون قوی بعداً برای محدود کردن ثروت و موفقیت آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار ایجاد شد. دانیل موری, رهبر مدنی سیاه ثروتمند, تاجر و کتابدار کتابخانه کنگره, مردی بود که به دنبال آن نبود که در شرکت سفیدپوستان باشد, بلکه اطمینان حاصل کند که فرصت‌های مبتنی بر شایستگی در اختیار کشورهای آفریقایی است.

جالب است یادآوری شود که چنین موفقیت‌هایی که توسط آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار در طول دوره زمانی که به عنوان بازسازی شناخته می‌شدند توسط حزب جمهوریخواه هدایت می‌شدند, که آبراهام لینکلن عضو آن بود. این کتاب بینشی به بالتیمور قبل از جنگ می‌دهد, که چگونه زمانی, در طول زمان تولد ماری, بزرگ‌ترین جمعیت سیاه پوستان را به خاطر مشاغل دولتی و تاسیس دانشگاه هاوارد, که به سرعت به یک آهن‌ربا برای روشنفکران و کارآفرینان تبدیل شده‌بود, داشت. این کتاب یک یادآور تاریخی خوب از خیانت سفید بود که برای جیم کرو و اخراج دسته‌جمعی سیاهان در مشاغل دولتی لازم بود زمانی که وودرو ویلسون دفتر را گرفت. این یک درس تاریخی است که ارزش آموختن آن را دارد - چون به عنوان ضرب‌المثل قدیمی, آن‌هایی که از تاریخ یاد نمی‌گیرند, محکوم به تکرار روح مردمان سیاه در کالج هستند, و احساس می‌کنند که دنیای جدیدی برای من گشوده شده‌است. کار کردن با ماری براون تنها هیبت و قدرشناسی من را برای دو بوا شروع کرد: برای انجام کاری که راه را برای ادامه موفقیت‌های ادبی در سراسر جهان هموار کرد, بدون در نظر گرفتن جنگل‌های کاج کامل نمی‌شد. در ماه فوریه, نام او " ارواح مردمان سیاه " با یک نسل جدید چاپ شد. نوکریک آثار کلاسیک کمتری می‌نویسد: آثار اصلی جامعه‌شناسی, با بینش‌های شگفت به پیچیده, رابطه خورنده با نژاد و آگاهی آفریقایی - آمریکایی. تجدید نظر برای دوره اوباما, ترامپ و زندگی سیاه, ویرایش جدید شامل یک مقدمه در حال افزایش منتقد فرهنگی است. " نوکریک دوم " و تصویر خیره‌کننده " استیو " هنرپیشه هنرمند " استیو " در سینما, پس از اعلامیه آزادی بیان کرد که مشکل قرن بیستم مشکل خط رنگی است. "

در دودمان ادبی که با دو درخت آغاز می‌شود و به همراه جیمز بالدوین, تونی موریسون و نقاش اهل سرزمین سیاه ادامه می‌یابد, روح مردم سیاه خواندن ضروری است. " پل " توسط پل " پال " در مورد یکی از جوامعی که من با کار در " ماری براون " در تماس نزدیک با کار در " ماری براون " قرار گرفتم, محصول استعدادهای شاعرانه جوانی بود که سر خود را در مرکز شهر نیویورک بالا می‌برد و ادعای " پال " آن‌ها را دوست داشت. من برای اولین بار با بیتی برای این منبع مصاحبه کردم - و به خاطر زیرکی محض خود در کنار کار خود قرار گرفتم. هنگامی که او کتاب را انداخت, کتابی که او را اولین آمریکایی کرد که جایزه ادبی من بوکر را به دست آورد, کتاب را خواندم, نبوغ " بیتی " مرا شکافت و زمانی نبود که فکر کردم, این کلاسیک آمریکایی بزرگ است. این انجمن ادبی دو گانه ادبی است با دسترسی کامل به افراد خبره در تاریکی. در حال تجدید نظر در مزمور سیزدهم: کار تجلیل از " نویسی بروکس " را مورد تجدید نظر قرار دهید: کار تجلیل از " نویسی بروکس " که توسط قریش علی‌خان و سندرا جکسون ساخته شده‌است. نمایش " دوشیزه بروکس " از آمریکایی‌های طبقه کارگر و طبقه کارگر در مورد مهاجرت بزرگ, حقایق سخت و ضروری در مورد بی‌عدالتی نژادی و جمع‌آوری اشعار, مقالات, و هنر الهام‌گرفته از آثار میس بروکز, زندگی, نویسندگی و فعالیت‌های سیاسی را جشن می‌گیرد. " در دستان وان بروکس, پیری یک الماس با شکل‌های زیادی است. بروکس در طول شعر خود, سن سالمندی را به عنوان زمانی از انزوا و عقب‌نشینی, خاطره‌ها و تداوم, فقر, آسیب‌پذیری, حتی بی‌خانمانی, استثمار, سهل‌انگاری, رهاشدگی, حاشیه‌نشینی و تخریب, روشن کرده‌است.

یون . و با این حال , او مقاومت و تایید خود را ارائه داد - آنجلا جکسون , شاعر و فعال برنده جایزه من به همراه رنه واتسون ( من ) به همراه رنه واتسون ( رنه WatsonIn ) تابستان سال 2016 من را راه‌اندازی کرد , یک گروه غیر انتفاعی , یک سازمان غیرانتفاعی متعهد به پرورش صداهای underrepresented در هنرهای خلاق . او برای جمع‌آوری پول برای اجاره کردن هارلم , که در آن Langston هیوز در طی بیست سال گذشته زندگی خود را گذرانده و خلق کرده بود , اقدام به جمع‌آوری پول برای جمع‌آوری سرمایه کرد . امید او این است که میراث of هیوز را حفظ کرده و از طریق فراهم کردن برنامه‌نویسی برای برنامه‌های تازه در حال ظهور تبلیغ کند . کتاب جدید وسلی Lowery از خطوط جبهه عدالت نژادی MovementRenee واتسون , یک رمان بزرگ بزرگسالان است . در این کتاب , جید معتقد است که اگر she's موفق به موفقیت شود , باید از این محله فقیر خارج شود . مادرش به او می‌گوید که از هر فرصتی که به سمتش می‌آید استفاده کند . و او دارد . او یک بورس تحصیلی را به مدرسه خصوصی عمدتا سفید و حتی شنبه صبح روز شنبه امتحان کرد . اما برخی فرصت‌ها بیش از helpful.Like دعوت به پیوستن زنان به زنان , برنامه mentorship برای " دختران در معرض خطر " احساس می‌کنند . فقط به غیر از ای نا برای دخترهای سیاه‌پوست . از مناطق " بد " . و فقط به خاطر این که Maxine , مربی دانشگاه او , doesn't سیاه است , به این معنی است که او جید را می‌فهمد . و شاید برخی چیزها می‌توانند این زنان موفق را در مورد دنیای واقعی نشان دهند و راه‌هایی پیدا کنند تا لیست واقعی difference.Bonu را

مردم را با هم گره می زنند. پسر در لباس سیاه توسط جیسون رینولدزCourtesy از Amazon.com / حسن نیت ارائه دهنده Amazon.com در یک خانه زیبا در وارن ، رود آیلند ، برای اولین بار با جیسون رینولدز آشنا شدم. رینولدز نویسنده برجسته ای است که در تولید ادبیات فکری برای کودکان و بزرگسالان ما در دنیایی که نمایندگی از اهمیت کاملی برخوردار است متمرکز است. رینولدز نویسنده پرکاری است و تاکنون شش عنوان منتشر کرده است: "شبح"، "همانطور که شجاع است. تو هستی ، "همه پسران آمریکایی" (با نویسندگی Brendan Kiely) ، "پسر در لباس سیاه" ،"وقتی من بودم. Mine Too. "کتاب او"همانطور که شجاع هستید"یک فینالیست جایزه کرکوس ، یک برنده جایزه کتاب خانواده اشنایدر و یک کتاب افتخار نویسنده Coretta Scott King است. جیسون رینولدز یک قهرمان ادبی است! در اینجا او در مورد رمان های خود "شبح"و "همه پسران آمریکایی" در نمایشگاه کتاب AWP 2017 صحبت می کند. در اینجا ذکرهای وی ذکر شده است: "آتش بعدی دفعه" توسط جیمز بالدوین: این مجموعه بی موقع از مقاله های مربوط به زندگی سیاه در آمریکا است ، و همچنین یک معرفی کامل در تفکر انتقادی سیاه."آب نبات پنبه ای در یک روز بارانی" توسط نیکی جیووانی: مجموعه ای درخشان از اشعار نوشته شده در اواخر دهه هفتاد. تاریکی ، پسران نور "توسط جان A. ویلیامز: نویسنده ای کمتر شناخته شده ، که در دهه 1970 یک هیجان انگیز پیچیده پیرامون مسئله وحشیگری پلیس را جلب کرد

اینستاگرام


منبع
کویئک بازدید : 18 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)
تو  نمیتونی  از این  ربات

در تاریخ ایده‌های بد، ایجاد یک velociraptor robotic به نظر می‌رسد که نزدیک بالا باشد، با این حال این دقیقا همان چیزی است که دانشمندان در کره دارند، بنابراین دندان یا چنگال یا توانایی بلعیدن یک گاو در عرض چند ثانیه ندارد. اما این کار می‌تواند به شدت از سوی موسسه پیشرفته علم و تکنولوژی کره انجام شود و tail robotic برای تعادل و an Achilles برای جذب ضربه به آن‌ها داد. سرعت بالای آن: ۲۸.۵۸ مایل در هر دوره hour.Of، که با یک منبع قدرت خارج از صفحه متصل است. با این حال، اگر velociraptors در "پارک ژوراسیک" می‌تواند تشخیص دهد که چگونه درها را باز کنند، شاید این ربات می‌تواند یاد بگیرد که محدودیت‌های خود را رها کند. girl.Now باهوش یک نفر باید این مسابقه را در مقابل Robot Cheetah دارپا قرار دهد.


منبع
کویئک بازدید : 15 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)
تیراندازی ترنس کراچر توسط پلیس تولسا غم انگیز اما توجیه شده بود: هیئت منصفه فورمن

هیات‌منصفه که یک افسر پلیس اوکلاهما را در این هفته در تیراندازی مرگبار یک راننده غیر مسلح تبرئه کرد موافق بود که او در اقدامات خود حق دارد , اما هنوز از تصمیم او برای برداشتن نامه‌ای که توسط the وابسته به ان بی سی به دست آمده‌است مورد تردید قرار گرفته‌است . او پس از نزدیک به نه ساعت جلسه چهارشنبه پس از حدود ساعت نه ساعت پس از اینکه شلبی , 43 ساله , شهادت داد که او از زندگی اش به عنوان crutcher , 40 ساله , برای گوش دادن به فرمان‌ها و حرکت غیرقابل‌پیش‌بینی او نگران است , گفت : " به دلیل این گزینه که ممکن است او داشته باشد , هیات‌منصفه هرگز نمی‌توانست با مفهوم بتی شل بی مقصر شناخته شود " . رئیس پلیس تولسا در روز جمعه اعلام کرد که هر افسری در آن لحظه دقیق و بدون در نظر گرفتن رنگ پوست , جنسیت یا اندازه مظنون , در حال بازگشت به سر کار خواهد بود - اما نه

شلبی , شلبی به ضرب گلوله کشته شد و در حالی که به گزارش یک وسیله نقلیه متوقف‌شده در چیزی که به نظر می‌رسید یک موضوع ترافیک عادی باشد , واکنش نشان داد . در فیلمی که از سوی پلیس cruiser's dashcam منتشر شد , پدر چهار نفر را می توان دید که با دستانش بالا می‌رود و به سمت اتومبیلش حرکت می‌کند - اما این ویدئو نتوانست لحظه‌ای که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود را ثبت کند . گزارش سم‌شناسی مشخص می‌کند که crutcher crutcher در طی این حادثه دو داروی توهم زا از جمله PCP را در جریان این حادثه قرار داد . دو دقیقه بعد از اینکه شلبی به crutcher شلیک کرد و قبل از اینکه پلیس به او کمک کند , او را در شش ضربه زد . طبق گفته officers.Shel وکلای مدافع officers.Shel , crutcher در واکنش به دستور العملی نشان نداد و در حالی که به ماشینش می‌رسید , به درون پنجره راننده دست یافت . شلبی که با باور crutcher به سلاح دست پیدا کرده بود به دادگاه گفت که او تفنگش را پرتاب کرده‌است . بعد از این که قاضی شل بی سی گفت : " اگر او فرصت استفاده از سلاح خدمات خود را داشته باشد , شل بی تنها به عنوان یک افسر عمل کرد و گفت : " اگر او فرصت استفاده از سلاح خدمات خود را داشته باشد , شل بی صرفا به

توضیح بیشتر.


منبع
کویئک بازدید : 16 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)
Peanut - Ex به مدت ۲۸ سال حبس در زندان برای Outbreak کشنده را می‌گیرد

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

از جمله جوندگان در کارخانه , مواد لازم برای brewing سالمونلا . آن‌ها همچنین ایمیل‌هایی را کشف کردند که نشان می‌داد مواد غذایی تایید شده توسط تست‌های آزمایشگاهی برای جلوگیری از ارسال سالمونلا به مشتریان در همه جا مورد آزمایش قرار نگرفته است , اما با سوابق آزمایشگاه جعلی ارسال شده‌است و می‌گوید که screenings سالمونلا , در مورد شیوع سالمونلا که به cucumbersSept مربوط می‌شود , مورد آزمایش قرار گرفتند . 10 , 201502 : دو دادستان عمومی ارایه‌شده در دادگاه نشان دادند که Parnell زمانی به کارمندان دستور داد تا " آن‌ها را رها کنند " بعد از نمونه‌هایی از بادام‌زمینی که برای سالمونلا مثبت تست شده و سپس در یک آزمایش دیگر پاک‌سازی شدند . او با اعتراف به اینکه ممکن است برخی از قربانیان و پادشاه their در طی محاکمه شهادت دهند و یک پیراهن سفید و شلوار خاکی به تن داشته باشد , گفت : " من شخصا شرمنده , تحقیر آمیز و اخلاقا محکوم به آنچه که اتفاق‌افتاده است " , او گفت : " من شخصا برای من و خانواده‌ام یک کابوس هفت‌ساله وجود دارد " . سه


منبع
کویئک بازدید : 20 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)
گپ  بزرگ  در  مالکیت  خانگی  لاتینی  :  مطالعه

به خانه من خوش آمدید. این کلمات برای بسیاری از آمریکای لاتینی‌ها که امیدوارند که رویای آمریکایی آن‌ها خرید خانه خودشان را نیز شامل شود، مد نظر قرار دارند. با این حال، با توجه به یک مطالعه جدید از سوی موسسه تقاضا، یک موسسه غیر انتفاعی که توسط هیات کنفرانس و نیلسن اداره می‌شود، یک مطالعه جدید که چهار میلیون اسپانیولی را در طول پنج سال آینده ترجیح می‌دهد، یک شکاف بزرگ بین تعداد رو به رشد خانواده‌های اسپانیولی و توانایی آن‌ها برای خرید خانه خود وجود دارد، اما تنها ۱.۵ میلیون نفر از آن‌ها می‌توانند هزینه آن را تقبل کنند. The million، رئیس موسسه تقاضا که با اخبار NBC در مورد این گزارش صحبت کرد، گفت: " این شکاف فرصتی است برای سرمایه گذاران تجاری و سیاست گذاران برای کمک به این خانواده‌ها در مقایسه با هر گروه نژادی یا نژادی که بیشتر از هر گروه نژادی یا نژادی آسیب‌دیده اند." بنابراین در حالی که آمریکای‌لاتین سریع‌ترین رشد جمعیتی، استانداردهای وام‌دهی شدید، هزینه‌های مسکن بالا و دستمزدهای ثابت است که مردم آمریکای‌لاتین را از خریدن خانه دور نگه می‌دارند، این گزارش چند ساله شامل بررسی مقدماتی ۱،۰۰۰ راس لاتینی خانواده‌ها در سال ۲۰۱۳ است. بیش از ۵۲ درصد کسانی که نظرسنجی کرده بودند می‌خواستند صاحب یک خانه شوند و فکر کردند که این یک سرمایه‌گذاری خوب است، اما ۳۱ درصد گفته‌اند که فقدان پس‌انداز مانع اصلی است.

مدیون درآمد کم و دسترسی به اعتبار است. این لاتین ها که می توانند خانه خریداری کنند ، برای یافتن مسکن ارزان قیمت ، شهر را ترک می کنند. "ما دریافتیم که یک چهارم از افراد مورد بررسی دوست دارند از شهر بیشتر حرکت کنند, روندی که طی یک دهه گذشته شاهد آن بوده ایم و احتمالاً ادامه خواهد یافت, خانم کیلی گفت: "اگر اکثر اسپانیایی ها در مناطق شهری زندگی می کنند, در این گزارش آمده است که بیشتر اسپانیایی ها برای فضای بیشتر به حومه شهر می روند, مدارس بهتر و خانه های ارزان تر که در آن می توانند خانواده های خود را پرورش دهند. اخبار NBC Latino را در فیس بوک و توییتر دنبال کنیدundefined


منبع

تعداد صفحات : 7

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 1,139
  • بازدید کلی : 3,251